Heel erg mooi.
Dank heren!
Ik kan niet wachten om die B&S strap er weer op te zetten. Het blijft een heerlijke combi, mooi tussen dressy en casual, zoals ik er doorgaans ook bij loop
Mooi hoor. Ik heb het ook weer in mijn bol en wil misschien een andere witte dresser van GS of Zenith Elite lijn (ik gebruik mijn GS Snowflake op leer als dresser, die zou helaas het veld moeten ruimen). Dit soort foto’s maken mij hebberig
Maar volgens mij is het beter te gaan voor een dunner model en met kortere l2l.
Een dresser is’t niet echt inderdaad
Zelfs de SBGW231 is eerder retro vintage dan een dresswatch. Dan moet je eigenlijk echt naar de SBGK/SBGY’s gaan kijken, zoals de 003 of de 011
Of 1 van mijn persoonlijke favorieten
Maar die is ook weer niet helemaal een dresswatch…
De kleuren van deze twee platen, 293 en 261, zijn wel verschillend he.
Mooie foto van de 'Dink!
Schitterend
De lichte op deze foto’s is niet de 293 hoor. Die heeft immers spring drive met een power reserve
My bad. Je hebt natuurlijk gelijk. Ik werd dus ook in de luren gelegd door de kleur van de plaat in de tweede foto.
De kleur van de plaat op de foto van @Jurk lijkt op die van de 293.
Ik heb zowel de 261 als de 293.
Kleur van de plaat van de 261 is fantastisch.
Ik zal binnenkort een foto van beide horloges naast elkaar posten.
Ik vind hem echt fantastisch!!!
Die afwerking
Opvallende keuze! Kies je dan niet telkens de een boven de ander? Of anders gezegd: heb je een favoriet tussen de 2?
De 293 heb ik al een paar jaar. Na wat omzwervingen, waaronder de 231 (welke ik uiteindelijk te klein vond), ben ik op de 261 uitgekomen.
293 en 261 zijn wel echt andere horloges, in mijn optiek. 293 met forsere kast en blanke plaat wat sportiever. 261 met geringer formaat en warme kleur plaat een heerlijk horloge voor binnen bij de kachel. Dat gevoel heb ik er bij tenminste
En Spring Drive vs ‘normale’ automaat uiteraard.
293 was toentertijd mijn eerste Spring Drive.
Dat snap ik! De 293 is inderdaad wat sportiever en daarom iets meer allround. Ik heb een tijd getwijfeld tussen de 261, 223 GMT en de 293, maar uiteindelijk opnieuw voor de 293 gekozen hierdoor.
Mooie horloges sowieso, goeie smaak!
Ja doe dat, dat geeft een indruk. Ik heb zo ooit de sbgw231 en sbgw235 naast elkaar gefotografeerd om in hetzelfde licht het verschil in de kleur van de wijzerplaat te kunnen laten zien.
Ik vond toen deze foto het beste het verschil tussen die twee weergeven (231 links en 235 rechts):
Zo mooi, deze! Laatst voor de eerste keer in het echt gezien, was op slag verliefd. Overweeg mijn Cartier Santos te verkopen en deze aan te schaffen.
wel je datum nog even goed zetten he