Laat je Grand Seiko zien X

27 likes

Mogge

33 likes

SBGR055

30 likes

Wow :star_struck:. Heel mooi gefeliciteerd :+1:

Mochten de Grand Seiko liefhebbers interesse hebben in de SBGA465. Mijne staan in het blauw

Mijn eerste post hier met mijn NA.Hallo allemaal!

58 likes

Fantastisch horloge :ok_hand:

1 like

Hm ja klinkt wel herkenbaar haha. Deze was me echter nog onbekend.

Denk dat die een rubberen tropic of iets dergelijks ook wel zou kunnen hebben als band.

Enjoy :blush:

1 like

Blijft een prachtig horloge. Met de SBGX263 (champagne) wijzerplaat twijfel ik toch of ik voor de SBGX261 ga als een DUO of voor een Cartier Tank Must :joy:

Prachtig. Een serene schoonheid.

In de avondzon…

30 likes

Mooie NA en een prachtige GS! Welkom tussen de nerds :wink:

Zijn er nog mensen met goede lederen / suède banden suggesties voor de SBGW 303?

38 likes

Molequin?

Welke molequin specifiek heb je in gedachte? Ben op zich wel dan van de Saffiano banden,
Maar ben niet zeker van een goede match op de SBGW 303.

Er zijn buiten de originele bruine band amper (geen?) voorbeelden te vinden voor een idee te krijgen inderdaad. Zelf vind ik de bracelet het mooiste staan.

Hoe denk je over een olijfgroene struisvogel of jules verne kroko:

6 likes

Jouw horloge / bandencombinaties vind ik persoonlijk bij de betere van HF horen. Aaron Bespoke is jouw huisleverancier?

Denk dat die olijf kleurige band wel een mooie match zou kunnen zijn inderdaad! komt Aaron ook met input / suggesties? Of is het wel aan te raden goed te weten wat je wilt?

Yep, aaron heeft precies wat ik zoek.

Je kan hem zeker vragen (via WhatsApp) wat hij denkt dat matcht en hij kan combo’s laten zien qua kleur stitching bij het materiaal zelf voordat je een beslissing neemt.

1 like

Nooit problemen qua import met croco? En hoe zit het met te betalen belastingen?