Dit is een Artem
Doet het ook leuk in blauw
De SBGA375 heeft de power reserve meter dieper liggen en een andere kast.
Dit lijkt mij de 439 waarbij de power reserve geprint is.
375:
Maar dan in zwart SBGA467
WOW, 37mm en lekker origineel met een donker paarse dial. Grand Seiko heeft voor mij met afstand de mooiste releases dit jaar. Ze lijken ook wat meer aandacht te geven aan wat kleinere/plattere horloges, helaas is mijn spaarvarken leeg…
Puhh… 11K…
Ik heb deze ook liever voor 4k . Maar prijs is toch niet gek?
Deze heeft niet de nieuwe quick adjust in de sluiting zoals de titanium UFA slgb003 zo te zien. Aparte keuze, voor het zwaardere horloge van de 2 zou je die net wel willen. Mooie wijzerplaat wel
Viel mij ook op. Zou je dan juist wel willen inderdaad. Of voor de gelukkige die de juiste fit bij GS hebben is dit wel mooier en compacter natuurlijk.
Bedankt voor de inspiratie
De juiste keuze. Deze kleinere clasp staat veel eleganter.
Ik vind het rose gouden accent van het GS logo ook mooi passen bij de paarse dial.
De bracelet is in te stellen met increments van ~3mm, door het gebruik van half links die 2/3 de lengte van een hele link zijn.
Het lijkt mij dat er voor iedereen zo wel de juiste fit te vinden is.
Voor nu even een Citizen op leer incoming.
Al zal er vast nog wel eens een GS op staal komen.
Die combinatie blijft gewoon perfect
Even een cross-post uit “Wat dragen wij vandaag”. Gewoon omdat deze GS té lekker is om niet gezien te worden.
Op zich wel, alleen is het wel fijn in de zomer om de band snel een tikje losser te kunnen zetten als het warmer is en in de winter weer wat vaster, zodat die niet te los rond je pols hangt. Zeker bij de zwaardere stukken.
Sinds ik het heb op mijn Speedy mis ik het wel als het er niet op zit
Mijn GS quartz SBGN027G is er mee gestopt. Zijn er hier recente ervaringen met batterijwissel bij de AD ? ( ik kan zelf kiezen tussen Gent en Antwerpen); kosten, direct of even kwijt?
Horloge valt nog ruim binnen de 5 jaar garantie, maar daar vallen batterijwissels niet onder dacht ik.
Batterijwissel valt zeker niet onder de garantie. In Nederland wordt het horloge door de AD altijd naar Seiko in Schiedam gestuurd. Als het horloge nog in de garantie zit zou ik de batterij niet door de plaatselijke juwelier laten vervangen. Vorig jaar juni betaalde ik € 100 voor de batterijwissel.