Laat je Grand Seiko zien X

Op het oog was de quartz moeilijk, tenzij je de sec wijzer kan filmen en vertraagd afspelen.

1 like

Fantastisch! Gefeliciteerd! Ik neig ook steeds meer naar dit model. Misschien toch weer eens langzaamaan een potje gaan vullen daarvoor :grin:

Veel draagplezier!

2 likes

Dank! :smiley: En succes met vullen dan maar!

2 likes

Zeker een topper! Staat ook op mijn lijstje :grin:

1 like

Heb em ook voorbij zien komen. Zag er wel heel gaaf uit, maar heb net een TH gekocht met blauwe dial dus voor de afwisseling zou een GS de zwarte dial moeten krijgen :wink:

1 like

31 likes

De SBGX265 blijft m’n onovertroffen daily sinds mei. M’n andere horloges krijgen amper nog draagtijd :sweat_smile: De eerste krasjes voelen bij een GS helaas extra pijnlijk aan omdat ze onder bepaald licht goed opvallen.

27 likes

1600 zie ik net. Dan is voor mij 2x blauw ook prima :sweat_smile:

1 like

Hahah ja ik kreeg de melding ook. Wordt wel verleidelijk hoor :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Ik weet niet of het een full set is en wat de staat is. Misschien wel iemand van HF?

Verder geen connectie met de advertentie voor de duidelijkheid maar het zijn gewoon prachtige horloges zie foto hierboven :ok_hand:

Ja is een full set, had al even extra foto’s gevraagd. Zal nog even vragen naar een aankoopnota.

1 like

Had ik ook al even gevraagd, was niet het geval :wink:

1 like

Binnenkort maar ook eens een met zwarte wijzerplaat scoren! :wink:

26 likes

Mooi horloge😍

1 like

Bedankt :grin:

1 like

Staat er eentje in het blauw😜

1 like

Was bedoeld als vakantiehorloge, maar kwam 2 dagen te laat uit Japan aan…desondanks erg blij mee!

26 likes

Frisse Grand Seiko! Mooi.

1 like

De SBGP009 als NA. Met 9F85 uurwerk en een dopje…:laughing: Heerlijke dial. :ok_hand:t3:

42 likes

Mooi horloge😉

1 like