Laat je Grand Seiko zien X

Wow wat een dial :heart_eyes:

In de zin van “forumslet”?

1 like

Mooi plaatje, niet in de laatste plaats vanwege geen NATO :wink: :grin: Welke referentie is dit?

1 like

SBGA375 “ midnight blue “ en weer op een stenen muur @klongy nee, muurtjes, geen mensen. Deze is nieuw gekocht en gaat nooit weg :smiley:

16 likes

Ik heb hier een paar jaar geleden goede referentiefoto’s geplaatst van de twee horloges naast elkaar in hetzelfde licht.

Ik ben even kwijt of ik toen de sbgw031 en sbgw035 had of de sbgw231 en sbgw235.

Maar ze staan hier op het forum. De wijzerplaat van de sbgw—5 is echt heel anders dan die van de sbgw—1.

Dit is mijn post met de vergelijkende foto’s:

Om de discussie over de kleur van de wijzerplaat voor eens en voor altijd te beëindigen.

Dit is de foto die we het verschil het beste weer vonden geven:

21 likes

Staat er al 1 op Marktplaats :exploding_head:

14 likes

Gaaf! Mooie en duidelijke foto’s, dank je wel :ok_hand:

Zijn alle wijzerplaten van de SBGW—1 hetzelfde? Dus de SBGW231 heeft dezelfde wijzerplaat als de SBGW001?

Dat je gewoon moet blijven focussen op de SLGA019. Veel mooier.

1 like

Ja. Altijd dezelfde kleur wijzerplaat

001 is opgelegd dubbel logo en dichte achterkant en eerste versie uurwerk.
031 is normaal dubbel logo en zicht achterkant en tweede versie uurwerk met mems
231 is enkel logo met zicht achterkant en tweede versie uurwerk met mems

Voor de rest is alles tussen de typen identiek.

Even zo voor de 005, 035 en 235.

4 likes

Wou m net posten, dat is snel.
Bod van 2000 ook :rofl:

1 like

Duidelijk, dank je wel :+1:

Dan heb ik ze dus wel naast elkaar in mijn handen gehad (de 231 van @Fate_Amenable_To_Change en mijn 005), alleen geen foto van gemaakt :face_with_peeking_eye:
Volgende keer!

3 likes

Hij vraagt er 8/8.5 voor :thinking:

6 bieden dan.

1 like

5 maanden actief is voor mij al een red flag. Maar goed kan ook wel een mooie deal zijn natuurlijk.

1 like

Het verklaart wel mooi waarom ik steeds denk “hoe krijgt hij die plaat zo op de foto bij dat licht” wanneer ik je foto’s zie. Andere kleur.

image

1 like

Dat jij dit niet wist… #notproud

3 likes

Vandaag voor het eerst in levende lijve naar GS gekeken… Man wat een pracht.

Heel veel horloges gezien op een middag, merken als Rolex, Blancpain, JLC, Patek, Montblanc, PF, noem het maar op… Maar GS doet echt voor geen van deze onder.

8 likes

Dat klinkt als een aankomende aankoop :grinning:

2 likes

Het is een droom van me maar voorlopig blijft het daar waarschijnlijk bij…

Vind ze op afstand al heel lang fantastisch en soms stellen horloges dan IRL teleur maar dat is echt niet zo, integendeel

1 like