Laat je Grand Seiko zien X

21 likes

Poah wat een geld he🫣

maarrrr als we zoveel geld aan een horloge uitgeven mag er ook wel een fatsoenlijke band op. Toegegeven, 1000 euro is heftig voor een stalen band.

NA topic volgt nog, hij komt vandaag binnen samen met het horloge dat ik voor m’n pa had besteld. :innocent:

3 likes

Die Shogun is gewoon veel te groot voor me :smile:. Anders was ik wellicht geïnteresseerd. De prijs is echt dikke prima.

1 like

Ja die gelijkenis is treffend :passenger_ship:

2 likes

Prachtig horloge, kan het ook altijd waarderen als het datum venster dezelfde kleur als de wijzerplaat heeft. Goede chocolade ook ;).

1 like

Zeker :wink:

14 likes

Dit is toch genieten?

28 likes

Dat ging snel! :smile: Welke SBGW met een 44GS-kast vind jij tot nu toe het mooiste?

Deze week heb ik zowel de SBGW291 als de SBGW231 gepast, en het kiezen wordt er echt niet makkelijker op. Wat een prachtige horloges zijn het allebei! :sweat_smile: Ik wil het horloge vooral casual dragen, maar beide opties hebben zo hun voor- en nadelen:

SBGW291
Voordelen: 100m WR
Nadelen: Gepolijste lugs zijn gevoelig voor krassen en door de grote oppervlak snel zichtbaar.
Optionele stalen band is meer sportief dan dressy

SBGW231
Voordelen: Minder krasgevoelig, iets meer een strapmonster
Nadelen: Slechts 30m WR.
Optionele stalen band is meer sportief dan dressy

Welke GS?
  • SBGW291
  • SBGW231
0 stemmers

297, 323, 303, of 289.

Met eervolle vermelding van de 299.

Allemaal 36,5mm SBGW.

Ik heb dat ding nu meer dan 2 jaar, en ik heb nog geen seconde last gehad van de waterdichtheid. Ik begin dat als geen nadeel te zien.

8 likes

40mm, 22mm lugwidth

19 likes

Echt top dit model :ok_hand:

wat een aparte wijzers :thinking:

1 like

Twijfel behoorlijk om deze te verkopen. Draag ‘m echt te weinig maar het blijft wel een pareltje :thinking:

35 likes

18 likes

Welke referentie is dit? @Plumb

Dat is jammer :face_holding_back_tears: Wat maakt dat deze weinig draagtijd krijgt? Wat mij betreft benadert deze GS wel perfectie :+1:

Als je je twijfel hier deelt heb je de beslissing al haast genomen. Ook mooie horloges blijven niet altijd hangen. Tijd voor iets nieuws!

2 likes

Dit is de sbgw289 - 44gs met zachtroze plaat

1 like

Lastig om te bepalen, maar ik merk dat 1 horloge voor mij eigenlijk wel voldoende is.

1 like

Thanks,ik vind hem gaaf :ok_hand: