Laat je Grand Seiko zien X

Nog steeds erg happy

21 likes

Tja. Plotseling was mijn motor verkocht en had mijn vrouw geroepen dat ik beter nu de groene kon scoren dan later de blauwe.

Ik moet nog wel even drie horloges verkopen van mezelf.

Maar dank allen!

5 likes

Die indices…:hot_face::ok_hand:t2:

Veel draagplezier!

1 like

Da’s dan weer jammer. Zeg ik als motor liefhebber/rijder.

1 like

Tja, iedereen om me heen was er mee gestopt. Ik vind er in mijn eentje geen kont meer aan, en bovendien had ik het hier in de omgeving wel gezien.

Jaren lang gereden. Misschien dat ik ooit nog eens een Bonnie of W800 koop om wat te sukkelen bij mooi weer.

3 likes

Goed plan! Ik begrijp je:

11 likes

Mijn motor was een Versys 650. Te groot, te hoog voor de paar kilometer die ik er nog mee reed.

Dit is een hele mooie fiets. Chapeau!

2 likes

Mooi! Congrats! :ok_hand:

1 like

The Black Beast

28 likes

15 likes

Even een ordinaire crosspost omdat het zo stil is hier:

Incoming straight from Japan, de SFBGF001.

Na in mijn zoektocht naar een SBGF021 mis te hebben gegrepen op een mooie full set van de week, stuitte ik gisteravond op zijn broertje.
De enige op Chrono, tevens full set via Watchnian (hier wil ik sowieso naartoe volgend jaar in Japan).

Kan helaas online niet mega veel over dit model vinden, en lijkt vrij zeldzaam (?).
Voor Grand Seiko imo ook een tikkeltje extrinsiek design, en zou bijna zeggen dat dit het resultaat is wanneer Omega en GS een baby zouden krijgen:

Wordt vervolgd :slightly_smiling_face:

41 likes

Heel gaaf! Omega en GS baby is wel een goede omschrijving :slight_smile: .

1 like

Zelfde Tatami dial? Ik had er eentje, die dingen zijn echt fascinerend om naar te kijken. Dat kon ik de hele dag wel doen.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Inderdaad een “wat anders” model als we van GS gewend zijn. Heel veel draagplezier!

1 like

Mooi alternatief Martin, ben heel benieuwd naar jouw indrukken als je hem binnen hebt! Mooie band ook……

Vandaag ook maar weer gewoon zwart hier

17 likes

Ik vind 'm erg cool. Ben benieuwd naar de foto’s op de pols t.z.t.!

1 like

Hatsee! Mooi!

1 like

Nee iets anders. Ik las ergens de omschrijving ‘Carbon fiber waffle’.

Zie hier 2 close ups:

Vs

19 likes

19 likes

Eveneens fascinerend, die lijkt ook mooi met het licht te spelen.

Laat die jongens bij Seiko maar dials maken, daar zitten ze op!

2 likes