Laat je Grand Seiko zien X

En binnen!

64 likes

Mooi! En bijzonder!
Zit er daadwerkelijk diepte in de plaat of is dit een hele knappe optische illusie?

1 like

Wat een gave unit, deze ref nog niet eerder gezien (SBGF001 via reverse image search), gefeliciteerd!

1 like

Gaaf hoor,ziet er top uit :facepunch:

1 like

Daar ben ik zelf ook nog niet over uit, maar ik neig naar dat er wel iets van relief op de plaat zit. Zie vooral bovenin, bij de reflectie:

16 likes

Heel gaaf @MarTime!

1 like

Zo dat is een mooie. Nog nooit eerder gezien. Mooie NA.

1 like

35 likes

Heerlijk eigenwijs. Wat een mooie NA, gefeliciteerd!

1 like

Ziet er idd niet vlak uit,gaaf ook de uurmarkers zo mooi opgelegd :ok_hand:

1 like

Na een tijd meelezen in dit motiverende topic en online oriënteren vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik zocht een stalen ‘smart casual’ model met de scherpe klassieke dauphine wijzers op een lichte wijzerplaat uit de heritage lijn. In het weekend zag ik onverwacht een goede kandidaat: de 25th Anniversary limited edition SBGH311 (Sea of Clouds). Vanochtend heb ik hem gepast:

Inmiddels is hij thuis:

Een close-up:

60 likes

Gaaf, schitterende wijzerplaat :ok_hand:
Gefeliciteerd! Bij van Baal gekocht?

1 like

In ieder geval gepast, er zal niet vaak een motor binnen staan :grin:

1 like

Klopt. Bij Van Baal. Goede ervaring. De motorfiets hoort bij de Breitling uitstalling…

3 likes

Leuke tent. Ik heb daar de vrijheid genomen om ook wat Breitling te passen toen ik er toch zat voor m’n SBGW303.

Die onderste is m’n stijl niet, maar toch… Goed bezig met de Top Time en zo.

Gefeliciteerd!

3 likes

Precies vandaar mijn vermoeden. Mooie winkel en Boutique. En liefhebbers :+1:

Met de nadruk op “iets”.
Kijk je naar de rest van de foto lijkt het haast wel of er iets miniscuuls doorheen zou kunnen vallen, of je er doorheen kunt blazen.

Met de reflectie lijkt het toch echt een dichte plaat.
Kanp hoor GS!

2 likes

De wat soberder Breitlings zijn inderdaad niet verkeerd. De rest is nogal groot en uitbundig.

Nog eentje dan. Ik blijf er naar kijken.

55 likes

Heel tof! Gefeliciteerd!