En binnen!
Mooi! En bijzonder!
Zit er daadwerkelijk diepte in de plaat of is dit een hele knappe optische illusie?
Wat een gave unit, deze ref nog niet eerder gezien (SBGF001 via reverse image search), gefeliciteerd!
Gaaf hoor,ziet er top uit
Daar ben ik zelf ook nog niet over uit, maar ik neig naar dat er wel iets van relief op de plaat zit. Zie vooral bovenin, bij de reflectie:
Zo dat is een mooie. Nog nooit eerder gezien. Mooie NA.
Heerlijk eigenwijs. Wat een mooie NA, gefeliciteerd!
Ziet er idd niet vlak uit,gaaf ook de uurmarkers zo mooi opgelegd
Na een tijd meelezen in dit motiverende topic en online oriënteren vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik zocht een stalen ‘smart casual’ model met de scherpe klassieke dauphine wijzers op een lichte wijzerplaat uit de heritage lijn. In het weekend zag ik onverwacht een goede kandidaat: de 25th Anniversary limited edition SBGH311 (Sea of Clouds). Vanochtend heb ik hem gepast:
Inmiddels is hij thuis:
Een close-up:
Gaaf, schitterende wijzerplaat
Gefeliciteerd! Bij van Baal gekocht?
In ieder geval gepast, er zal niet vaak een motor binnen staan
Klopt. Bij Van Baal. Goede ervaring. De motorfiets hoort bij de Breitling uitstalling…
Leuke tent. Ik heb daar de vrijheid genomen om ook wat Breitling te passen toen ik er toch zat voor m’n SBGW303.
Die onderste is m’n stijl niet, maar toch… Goed bezig met de Top Time en zo.
Gefeliciteerd!
Precies vandaar mijn vermoeden. Mooie winkel en Boutique. En liefhebbers
Met de nadruk op “iets”.
Kijk je naar de rest van de foto lijkt het haast wel of er iets miniscuuls doorheen zou kunnen vallen, of je er doorheen kunt blazen.
Met de reflectie lijkt het toch echt een dichte plaat.
Kanp hoor GS!
De wat soberder Breitlings zijn inderdaad niet verkeerd. De rest is nogal groot en uitbundig.
Heel tof! Gefeliciteerd!