Haha! Een gezellig verjaardagsfeestje . Met veel te interessant licht wat ik helaas niet mooi op de gevoelige plaat krijg.
Wel echt genieten hoe mooi zo’n horloge met het licht kan spelen.
Haha! Een gezellig verjaardagsfeestje . Met veel te interessant licht wat ik helaas niet mooi op de gevoelige plaat krijg.
Wel echt genieten hoe mooi zo’n horloge met het licht kan spelen.
Leuke review om te lezen met hele mooie scherpe foto’s van de Locomotive. Dit is dus ook weer echt zo’n horloge die je in het echt moet hebben gezien en ervaren.
Ik vind het een onsmakelijke kleur.
Ik hoopte nog dat de renders een fout beeld gaven, maar mijn ex SBGA465 is duizend keer mooier. En de Shunbun ook.
Brrrr, wat een naar ding. Bovendien ben ik even voorzien in de GS.
Er gaat een Credor komen. Zoveel weet ik zeker.
Zo mooi…
Was de laatste keer voor mij perfect. Invoer btw betalen terwijl het horloge in het vliegtuig onderweg was, feilloos.
De YEN is aan het stijgen, de japanse nationale bank heeft eindelijk de rente verhoogd. De YEN zit nu ineens weer op het niveau van een jaar geleden.
Alhoewel de 5 jaars grafiek nog wel wat herstel kan gebruiken…
Wow .
Ikzelf moet nog even geduld hebben, maar alvast pre kiekjes doorgestuurd gekregen van de SBGS003 uit mijn geboortejaar.
Geprobeerd te negeren, maar dit exemplaar bleef maar door mijn hoofd spoken
Gaaf, gefeliciteerd!
Geslaagd
Is er iemand die toevallig de ruimte/speling tussen de schakels/links kan verklaren? Je kijkt er als het ware tussendoor.
Er is overduidelijk meer ruimte dan bij een ander voorbeeld:
Wellicht door dragen? Maar staal = staal. Daar kan toch niet zoveel vervorming in plaatsvinden? Het lijkt overigens ook maar aan 1 zijde van de bracelet:
Ja, dat zal het zijn. De pinnen en schakels slijten op elkaar in na verloop van tijd
Dus toch. Maar is het dan nog niet vreemd dat het slechts 1 zijde betreft?