Ubergaaf zeg. Welke ref is dit?
Wow . Gaaf zeg! Gefeliciteerd!
Wat een topper! Komt hier nog een NA topicje van?
Klopt, ik heb zelden zo voor het dilemma gestaan over hoe ik mijn horloge moet omdoen
Dank heren!
De SLGW005
Ik heb eigenlijk nog een GS die er zou moeten komen, ik zal het combineren een keer die binnen is. Zie hieronder
Klopt, goed onthouden! Vorig jaar was ik ervan overtuigd dat ik voor de SLGW003 ging gaan, dus de E9 met hetzelfde uurwerk. Deze:
Op het einde van het jaar heb ik een aantal horloges in de verkoop gedaan omdat ik in mijn hoofd zat met een Lange als heilige graal na 10 jaar verzamelen en kopen en verkopen. Uiteindelijk vond ik het toch teveel geld voor 1 horloge en dacht ik, ik wacht even Watches & Wonders af en als dat niets wordt, dan koop ik gewoon de SLGW003. Die kon even goed dienen als dagelijks horloge en dresswatch.
Maar dan kwam GS met hun UFA SLGB003 en ik was instant verkocht… En aangezien die teveel overlapt met de SLGW003 is de SLGW005 op de radar gekomen. Ik moet nog zien of de UFA er ook gaat komen, maar ik vermoed van wel. Dat zou dan wel het ultieme GS duo zijn !
Deze gaat alvast niet meer weg! Wat een prachtstuk…
Is de moeite waard. En kost niet de wereld. Ik had toen eigenlijk niet echt een horlogepotje, maar ben toch heel blij dat ik hem erbij gepakt heb.
Ietsje minder flecto:
Klopt! Dat is zo’n horloge waar je bijna alle vinkjes mee zet. Als ik ooit alles in de verkoop zou gooien en stop met de hobby, dan zou dit een ideale kandidaat zijn als enige horloge. Deze of mijn 36mm railmaster
Ben al weer om de SBGX261 blijft. Was ook eerste duurdere horloge dus ga er spijt van krijgen.
Groot gelijk!
Poahhhhh wat een gaaf horloge! Dat uurwerk is om te kwijlen!
Ik ga ook direct een zwarte leren band bestellen voor mijn oudje. Dat staat bij de jouwe prachtig!
Top!
Ik moet ook zeggen dat het niet misstaat inderdaad, zoals @daffie al aangaf. Dus waarom niet!
Ik heb zelf eens een bruin bandje erop gezet die ik nog liggen had, het toont toch een stukje zachter zo
Staat heel gaaf!
Staat 'm ook erg goed. Idd wat zachter.
Het is lekker afwisselen iig…genoeg keuze voor een frisse nieuwe look.
Is die 38mm?
37mm denk ik? SBGX serie zo te zien…