Laat je Grand Seiko zien X

34 likes

Dat zou correct zijn. Ze hebben interessantere uurwerken, en ze maken geen matig afgewerkte toolwatches, dus die positionering klopt.

Dat gezegd hebbende, Rolex verkoopt heel veel upgrades, modellen in two tone, goud, etc. En daar komen ze niet vaak boven, qua prijs.

3 likes

33 likes

Nog steeds erg van gecharmeerd. De foto’s helpen :wink:

Als ik op chrono zoek lijkt de wijzerplaat soms meer beige. Hoe is dit in de praktijk? Op de foto’s lijkt het gewoon wit. Of misschien puur omdat ze renders gebruiken.

1 like

Het is wat lastig, ik heb ook verschillende camera’s (telefoon en Fuji x100IV) met diverse instellingen gebruik, voornamelijk de witbalans.

En het is gewoon zo dat het een ontzettend lastig horloge is om op de foto te krijgen.

Maar de kleur varieert, afhankelijk van het licht inderdaad tussen zilver/wit en bijna champagne.

Nog maar eentje met de huidige lichtomstandigheden (regenachtig, bewolk, geen kunstlicht) en zo uit de camera.

En eentje wat eerder genomen met een wat zonniger weertype.

30 likes

Thanks. Misschien toch maar eens langs een AD om te kijken of ik hem in het echt kan zien.

1 like

Is er hier iemand op het forum met de SLGW002?
Ben wel benieuwd hoe deze in real live is, lijkt me prachtig met bv een mooie blauwe strap…

28 likes

40 likes

36 likes

47 likes

Mooi zeg! :ok_hand:

1 like

36 likes

Mooie foto’s Jaco :ok_hand:

1 like

Nog maar eentje dan. :ok_hand:

:smiley:

Als ik te enthousiast ben mogen jullie het zeggen natuurlijk. :sunglasses:

37 likes

Ja kappen nou! Ik zou hem verkopen als ik jou was…

Stuur mij dan even een berichtje :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lekker doorgaan!!!
:rofl:

1 like

Zijn ook goed gelukte foto’s :ok_hand:t2:

1 like

image

3 likes

1999 pracht

36 likes

Hij blijft cool @MarTime