Laat je Grand Seiko zien X

Het is een droom van me maar voorlopig blijft het daar waarschijnlijk bij…

Vind ze op afstand al heel lang fantastisch en soms stellen horloges dan IRL teleur maar dat is echt niet zo, integendeel

1 like

Zoals Kintaro Hattori altijd zei: Just do it!

1 like

Herkenbaar, ik wist ook nog niet veel van kwaliteitshorloges. Jaren de Seiko 5 sports gedragen, wat verder ook prima is.

Maar toen nam een collega een keer de Rolex Explorer 1 (39mm) mee en een Grand Seiko SBGP003.

Ja, dan ben je verkocht. En die GS (sbgx261) was dan nog sneller haalbaar om te sparen.

En mooier. Hier kan ik dat zeggen :rofl:

2 likes

Elders niet? :wink: :slightly_smiling_face:

1 like

Ik mag over kwaliteit niet klagen denk ik, maar ik vond sommige modellen van vandaag ver boven verwachting scoren.

Waaronder bijna alles van GS wat ik heb gezien, en dat zegt wat want hier had ik best al hoge verwachtingen van

Een prachtige titanium GS. Had ik eigenlijk ooit nog in de collectie gehad moeten hebben.

1 like

Ja, wel erg gaaf :grin:

1 like

Aan de andere kant… Hij biedt ook lego aan, dus dat maakt het wel betrouwbaarder

1 like

:100:

44 likes

Eer aan de zonnebloemen :grin:

28 likes

Super weird dit. Net gepresenteerd, zou hem zelfs terug kunnen brengen naar de winkel en dan zoveel korting geven. Klopt weinig van lijkt me.

1 like

Eens!
Had voor de lol geïnformeerd. Maar ‘hij heeft zo zijn connecties’.
Geen factuur, wel certificaat.

:dotted_line_face:

Enfin…
Plaatje voor tijdens het wachten

17 likes

Misschien uit Japan geïmporteerd via landen met lage belasting, dan kan je wel op die prijs komen. Hoe dan ook, mooi horloge :smile:

Deze ligt te wachten om morgen weer mee te mogen

25 likes

Quick and dirty, maar al een dikke week niet van de pols te slaan:

27 likes

26 likes

Broertjes

29 likes

Op struisvogelleer.

31 likes

34 likes