Al jaren in mijn collectie, mega nauwkeurig en heerlijk plat. Is destijds tesamen met een ander model de herintroductie van het GS label geweest.
Erg gaaf jaargenoot
Zoiets zei de vrouw des huizes ook
Misschien maar gewoon niet doen.
Dit weekend is namelijk met vrienden ook besproken dat de kans groot is dat we begin 2026 een trip naar Japan gaan doen. Dus daar een GS hunten is denk veel leuker en specialer
Yup, de 2 modellen aan de linkerkant duiken wat vaker op pre owned
Dat is natuurlijk vet! Maar wat doe je in die twee jaar als je na 2 dagen al kijkt
Sparen voor het Japanse horloge potje uiteraard
Grappig dat je dat zegt, @Hotseflots zat ook al tegen mij te zeiken dat 2025 te vroeg was omdat hij een horloge-potje aan wilde leggen alvorens naar Japan af te reizen.
Godsamme. Ik ga liever volgend jaar.
Als meer mensen het zeggen zal het vast wel kloppen!
Ik ook. Ik denk dat ik binnenkort mezelf ga melden bij de Yuppenbank, het zijn zware tijden!
Staat je goed!
Tja, het blijft een geweldig horloge. Ik zeg doen.
Misschien een allergische reactie?
Staat je fantastisch!
Kan niet. Is titaan.
Grapjas
Favoriete alleskunner, was bedoeld als ‘tussenmodel’ tot ik een automatische GS kon betalen maar ben er verliefd op geworden. GS Quartz is echt een andere categorie, in meer dan een jaar nog geen 2 seconden verloren.
Weer eens de sbga105 uit de doos gehaald. Maar niet gedragen. Een prachtige blauwe wijzerplaat, meestal egaal diepblauw, maar kan ook sunburst blauw worden.
Ziet er mooi uit!
Waarom draag je het horloge niet? Te dik?