Schubben op de wijzerplaat misschien? met een beetje fantasie
Deze toch maar uit de doos gehaald vandaag
Schubben op de wijzerplaat misschien? met een beetje fantasie
Deze toch maar uit de doos gehaald vandaag
Ja wat is dat toch bij GS.
Normaal vertrouw ik renders amper omdat ze vaak bedrieglijk aantrekkelijk zijn.
Maar bij de GS render afdeling doen ze hun stinkende best om de uitzondering te zijn
Het heeft ergens wel wat begin ik mij steeds meer te beseffen. Lekker tegendraads…
Begin mij steeds meer te ergeren aan die perfecte marketing plaatjes van diverse merken (op IG bijv). Zoek je dan echte foto’s van die modellen op dan valt het toch opeens ff vies tegen…mamma mia !
Ik zag de maat.
Als ik 63K voor een horloge betaal sta ik er op dat het draagbaar en elegant gemaakt is. Geen farce die zichtbaar is vanaf de maan.
Er ontbreken wat vlekken om het compleet te maken, een koi zonder vlekken is grand zonder Seiko…
Inderdaad te groot. Gelukkig, hoef ik ook niet te treuren dat ik hem niet kan kopen.
Idem !
Prachtig!
Ik krijg ook direct zin om mijn sbgy nog eens om te doen. Zelfs in kunstlicht blijft een GS een feest
Ridiculous!
In een 90% versie zou hij met 39mm prachtig draagbaar zijn. Maar ik merk dat op plaatjes grotere horloges er wel vaker erg mooi uitzien. Door de denk ik iets andere verhoudingen. In werkelijkheid zal verkleinen naar 90% toch niet werken.
Deze SBGR301 bijvoorbeeld, 42mm, dus te groot vind ik, maar ik vind de verhoudingen mooier dan dezelfde styling op 37, 39, 40mm:
Gaaf zeg! Hoe bevalt ie? Hoe is de dikte?
Deze waarde om mijn pols is even wennen voor me. Maar wat een geweldig horloge
Ook in de zon is het een feestje om te zien
Heel mooi!
Leuk dat rode pr wijzertje!
Beauty hoor!
Prachtig!