Heel tof!! Wellicht iets voor in de toekomst om aan te werken!
Mocht je nog in de markt zijn voor een nieuwe GS, de gehele lijn Seiko GS gaat er bij van Baal in Nijmegen uit met 25% korting
Einde Van Baal dan, straks dus nog enkel bij &
Poh. Jammer dat zoān SBGW303 geen fijnverstelling op de band heeft. Anders was dat een no-brainer voor die prijs.
Eens, deze versie heeft ook mijn voorkeur maar nu helaas geen budget voor. Wel een uitstekende deal.
Oooooh. Tja.
Reverso. Reverso. Niet af laten leiden.
Reverso Reschmerzo. Heb je die goed gepast? Viel mij enorm tegen. Best een dikke puck.
En de boutique in Amsterdam uiteraard!
Dit blijft zoān enorm tof ding!
ook in Amsterdam
Laten gaan mensen, geen dopje. Gloeiende!
Oef, zelfs met korting is een Evo9 duiker nog 10.000 euro. Ik had eerlijk gezegd niet in mijn hoofd dat ze dat tegenwoordig bij GS durven te vragen.
Wel een paar mooie GSāen te koop. Maar jeetje, een SLGA019 of SLGH005 nog steeds wel prijzig zeg.
Taisetsu terugkopen denk ik ook al tijdje aan (al wil ik eigenlijk liever de Shunbun dan).
Verdorie mannen, dit is verleidelijk!
Fuk, de sbgm221 (elegance gmt automaat) is er niet meerš¢
Tsja, eerst verhuizen, dus andere prioriteiten, anders had ik op de stoep gelegen denk ik.
Ik ben zelf blij dat er geen Skyflake op staat. Anders was het weer schrapen geweest
Ik denk dat die licht genoeg is om geen snelverstellingen nodig te hebben. Dus ik zat er ook naar te kijken⦠maar dat groen lijkt me toch wat aan de fletse kant
Haha bedankt, dat helpt
Goedenavond heren ik heb nu net een GS gekocht maar miet m alleen nog ophalen .
Hier op het forum ā¦