Mooi model.
Press release 31 January 2023?
Excuses, ik zie het nu
Maar inderdaad een hele mooie
Dat is’t zeker. Iemand hier heeft er eentje, maar ik heb er al een tijdje geen foto’s van gezien. Zonde
Ja. Koop gewoon een 265, 263 of 261, of kijk of je een 259 kunt scoren. Elke keuze is de juiste keuze.
Dank je, en ja, dat is high intensity titaan, en heeft een wat warmere gloed dan staal. Ik vind 'm ook weer niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld standaard Grade 2, het gecoate van Citizen, of bijvoorbeeld het matte van een Aquaracer.
Miyota grand seiko?
Kak. Verkeerde topic.
Ik haal 'm weg. Te veel browsertabs.
Wow, totaal niet verwacht maar de kast komt mooi tot zijn recht op een leren bandje. Leuk voor de afwisseling. Toevallig net een bandenparade hier in dit topic
Mooi!
Groene wijzerplaat, zie je erg weinig en leuk dat je hem hebt! Natuurlijk de ideale kleur icm een bruin bandje
Niet van mij maar inderdaad een gave kleur! Heb zelf de 261. Volgens mij heeft @GMTplus1 deze wel gehad?
Ja inderdaad, voorheen zat ik altijd te z**ken over de “standaard” GS banden. Maar bij nader inzicht ontbreekt alleen een wat meer uitgesproken taper. Verder super zacht en soepel om de pols en een nette ingetogen sluiting. Inderdaad helemaal prima!