Laat je Grand Seiko zien X

36 likes

Mooi plaatje zo!

1 like

Je hebt 1.) al afscheid genomen en 2.) het is een langparkeerder geworden. Bite the bullet en neem die € 500,- verlies. GS-liefhebberij is nu eenmaal een duurdere hobby dan er een collectie Pepsi GMT Master II’s op nahouden.

1 like

Nog geen afscheid van deze grab&go

27 likes

Grand Seiko doet het rustig aan de laatste tijd met minder releases en LE’s heb ik het gevoel. Ik ben er niet rouwig om en ik kijk des te meer uit naar wat ze gaan tonen volgende week op Watches & Wonders. Ik ben al even GS loos en de SLGW003 staat hoog op mijn verlanglijstje, maar wie weet wat er komt.

Wat meer aandacht om topstukken perfect te krijgen zoals ze met de SLGW003 gedaan hebben, is iets wat ze al lang geleden moesten doen imho. Dat en het uitdunnen van de collectie en dat zouden ze ook gaan doen. Ik hoorde dat de night birch zelfs discontinued was… Dat is nu niet bepaald een model dat ik eruit zou gooien, maar goed. Idem met de SBGA293, die zou er ook uit gaan. De website volgt nog niet echt ook, zelfs de SBGN003/005 staan er nog op, dus het blijft wat koffiedik kijken allemaal.

Meningen? Verwachtingen van Watches & Wonders? :slight_smile:

2 likes

Had je het verschil niet kunnen delen? De man 250 Euro toegeven is geen slecht compromis.

2 likes

Een schitterend horloge!!!

1 like

20 likes

26 likes

36 likes

45 likes

34 likes

Blijft een topper!

1 like

12 likes

20 likes

eervolle vermelding, maar geen GS :wink:

Volgens fate wel. Al zei hij dat sommige het er niet mee eens zouden zijn.

Ik vind dit toch zo’n knaller hé :ok_hand:t2::rocket:

Mooiste recente release van GS. Gaat er bij mij ook nog eens komen denk ik in de toekomst.

1 like

Gewoon niet wegdoen!

1 like

haha, dat zou ik ook zeggen als ik hem was

1 like