Prachtig weer, een verademing om te zien ![]()
Thx guys! Ja dit blijft altijd weer top genieten. ![]()
Mooi!
Dank!
Met veel dank aan partner-in-crime Rik @GMTplus1 ![]()
De nieuwe aanwinst nu op een fraaie bijpassende band. Met gesp sluiting ipv bulky deployant. Me happy.
frisse combi zoals gezegd! ![]()
Die kleur dial kan bijna alles hebben
Fraai!
Ik heb de afgelopen weken alleen maar een GS om de pols gehad en daar een klein topicje aan geweid: Grand Seiko SBGN027 goes anywhere, does anything
Thx kerel
En man…wat een dikke GS draag jij!
Dit model zien we helaas niet vaak. Prachtig.
In navolging van @daffie zijn GS aankoop was ik ook weer getriggerd om een GS Spring Drive te kopen. Traditie-getrouw kijk ik dan eerst op Chrono24 voor een nieuwe, liever niet op voorraad en van een Japanse dealer die een prijsvoorstel accepteert. Zo gezegd zo gedaan, maar: ![]()
Van modellen die gewoon op GS website staan en niet limited zijn kon geen één dealer meer leveren of pas aan begin volgend jaar of model verdween daarna uit zijn aanbod. SBGA407, SBGA439 of zelfs een Omiwatari nergens meer te krijgen? Mogen Japanse GS dealers niet meer leveren aan de grijze equivalenten van Chrono24, net zoiets als in NL met
& ![]()
Aparte situatie inderdaad. Benieuwd of iemand hier er meer over weet.
Erg mooi.
Dank! ![]()
Wellicht heeft GS een capaciteitstekort bij bepaalde modellen en/of krijgen boutiques voorrang. Dat eerste werd me vorige week verteld bij een ex-AD van GS.
De beste raad is voorraad ![]()
Het is de SBGX295 of de SBGX259. Benieuwd of je kan zien welke versie dit is ![]()
295