Laat je Grand Seiko zien XI

34 likes

Is die niet veel te klein om op te werken? Of is het de bedoeling dat je je schroefjes er in deponeert terwijl je er naast werkt?

Ik heb ook nog een loep besteld die je met een clipje op je montuur van je bril zet, in plaats van om het hoofd spannen met een veer. Met 5x vergroting voor m’n neus raak ik echt nooi wat kwijt.

Bandjes wisselen gebeurt hier op een werkblad wat heel erg groot is, en alle losse onderdelen worden ver buiten het bereik van m’n armen en hemdsmouwen groepeerd.

3 likes

Blauw, denk ik.

2 likes

nee hoor, dat is duidelijk geel.

Zij die het niet zien komen pas net kijken.

1 like

Heel goed, dank je!

Klopt! Midnight blue, maar soms net zwart.

Haha ja de donteattheyellowsnowflake :joy:

1 like

Het formaat zou voor mij voldoende zijn. Bedoeling is dat ik op die tray werk en er ook de schroefjes en schakels neerleg.

Handig idd zo’n loep. Ga ik ook even naar op zoek. Welke heb jij besteld?

29 likes

Het is er eentje van Verblenist.

Custom Watch Straps | Leather & Canvas | Luxury Bespoke Handmade Bands – VEBLENIST

1 like

Ik wil heel graag zeggen dat het deze Bergeon is:

Maar helaas, het is een 8 Euro kostende TEMU kloon van het vehikel, met een simpel 5x loepje. :slight_smile: Ik heb geen link, maar je kunt ze zoeken.

1 like

Jammer dat ik geen video kan posten, de spring drive is echt… :drooling_face:

29 likes

40 likes

36 likes

Hoe is de sbgx261 op leer/nato/rubber straps? :thinking: :grin:

Prima op leer, op nato zou verboden moeten zijn

6 likes

Fijne avond HF.

35 likes

Ik vind nato vaak leuk om te switchen. Wel benieuwd hoe dat op deze staat :grin:.

1 like

Hier op een 2-piece nato:

20 likes

Dit is toch helemaal geen nato, maar een nylon/canvas band? Ik dacht dat de definitie van nato het feit is dat het uit 1 stuk bestaat. Die bruine/taupe staat overigens helemaal prima, maar een klassieke nato zou ik alleen wagen bij de meest sportieve modellen.

2 likes

Ik praat gewoon de winkel na:

3 likes

Toch niks aan gelogen :smiley:

https://www.monsterwatches.nl/product-categorie/allebanden/natos/2-piece-nato/

1 like