Fijne dagen!
#honeymoonphase
Heb je deze nou weer terug?
Yes ![]()
Hier gaat m’n hart sneller van kloppen
![]()
Schitterend, wat is hier het model nr van.
SBGR051
Deze prachtige SGBP013 gisteren over mogen nemen van forumlid @koetsjh. Draagt zeer fijn en ben er zeer blij mee.
![]()
Dat is me nog eens een sjieke turquoise plaat zeg. Zo hee. Mooi man.
Gefeliciteerd! Dat zijn hele mooie platte horloges. Erg fijn. Veel plezier er mee! En met dopje, zelfs. ![]()
Gisteren bij Tensen in Antwerpen geweest en daar een SBGK009 en SBGY013 gepast. Beide wel heel gaaf (vriendin vond ze gek genoeg beide saai, voornamelijk vergeleken met mn ex-speedmaster; gek hoe dat beleefd wordt, want ik zit er juist compleet anders in). Wat ik wel opvallend vond, was dat ze met 38.5mm best groot voelden om de pols. Waarschijnlijk was mn 37mm blauwe sbgx geen goede referentie. Misschien moet de maat en kastvorm nog op me groeien of moet ik op zoek naar een kleiner alternatief.
Klein kritiekpuntje op de verkoper vond ik dat hij me er toch wel even op wees dat het horloge dat ik wilde bekijken toch wel een factor 3 qua prijs was van het horloge dat ik om had. Ik laat even in het midden welke conclusie ik daar aan moest verbinden.
Mijn mening: Iemand die op dat moment al een Grand Seiko draagt weet heus wel wat de andere modellen (ongeveer) kosten.
Vind ik persoonlijk ook minder van de verkoper…
Je größer die Mühe, desto größer der Lohn. Geniet van dit mooie horloge, Chris.
Erg mooi! Bijzondere kleur ook. Knap hoe ze dat maken bij GS.
Edit: SBGK007