Laat je Grand Seiko zien XI

Prachtig :heart_eyes:

1 like

:sunny:

28 likes

Na de nodige perikelen met UPS is de NA dan eindelijk binnen, via Japan, Spanje, en Frankrijk:

Stelt niet teleur :ok_hand:

51 likes

Gefeliciteerd met de NA! Mooie aanwinst.

1 like

:clinking_glasses: winner…prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige GS.

1 like

Gelukkig goed gekomen. Lekker hoor. Gefeliciteerd!

1 like

Thanks heren!

2 likes

Heel mooie GS. Veel plezier ermee.

1 like

Hee, gefeliciteerd! Ik weet hoe dat voelt, maar het is mooi als het dan goed komt.

1 like

Proficiat, mooi hoor!

1 like

van harte!

1 like

Thanks heren, ben er ontzettend blij mee

3 likes

33 likes

Heel gaaf!

Hoe ervaar je de wijzerplaat, voornamelijk zilver of meer richting champagne?

1 like

Die is heel erg champagne. Ik heb mijn SBGX263 ingeruild op een hagelwitte SBGX355, en dan zie je echt een enorm verschil. De 263 blijft onder alle omstandigheden warmer.

Volgens mij is dit al eens eerder aan bod gekomen, er zijn foto bombs geweest met veel wijzerplaten er in. Hoe dan ook, de King Seiko SJE083 is aanzienlijk minder warm dan de SBGX263, om maar een voorbeeld te noemen.

Er hangt een mooie warme gloed over de 263. Dat is heel erg geen zilveren plaat. Ik mis hem af en toe wel eens.

2 likes

Eizeiger Zeit!
Überclean Zifferblatt

21 likes

42 likes

Bij heel direct licht neigt het naar zilver, maar in de meeste omstandigheden (tot dusver met mijn beperkte ervaring):

Dat is voor mij overigens ook een grote plus. Bij te veel zilver zou het anders mogelijk een beetje een kil horloge worden. Precies goed dit, wat mij betreft.

4 likes

Goede beschrijving!

Hoeveel zijn er nu eigenlijk op HF?

Jij dus. @Hotseflots weet ik dan sinds kort. Ik zei de gek nu een klein jaar. Nog meer?

5 likes