Sbgx353?
Klopt
Toch veruit de mooiste GS, gewoon eenvoudig, zonder al die poespas aan en op en om het horloge, zeer prettige afmetingen…ik word ook blij van de plaatjes!
Ja hij is zo heerlijk clean! Je moet van de eenvoud houden natuurlijk, maar ik ben er een softy voor.
In dat geval willen we denk ik graag meer foto’s zien. ![]()
Nope. Hoewel dit wel echt een prachtig ding is. Ik wil de SBGX355.
Eens.
Bedoel je dan niet de Sbgx357 (dus met de skyflake dial ipv snowflake)?
Hoe bevalt de 34mm?
Hoe ervaar jij de hoogte vs breedte?
Ik keek niet goed, excuses. Nee, @Hotseflots wil de witte. Poederblauw is voor mij een nachtmerrie qua combineren.
@Hotseflots heeft ook al een 265, dus gewoon een witte snowflake dial is de betere combo.
Met elegance kast. Dan betekent dat dat de 355 misschien minder goed werkt op leer. Ik zal het eens proberen op de 263, dat is dezelfde kast.
Als de 355 er met exact die elegance kast in 37mm en met witte plaat was op een BoR had ik er morgen eentje, overigens.
Goed. Uiteraard smaakgevoelig. Zal later nog wat andere foto’s maken.
Een nieuwe garderobe aanschaffen is vaak goedkoper dan een nieuwe GS. ![]()
Ik sluit me daar bij aan! ![]()
Dan was je niet de enige die er zo een zou hebben voor ![]()
Voor 36mm zou ik het ook doen.
Stilletjes hier vandaag! Evo9 representing:
Al begint zo’n champagne wijzerplaat 9F wel te kriebelen ![]()
Goede morgen,
Welke van de 2 zouden jullie kiezen ![]()
Beide zijn 40mm.
Ik heb een 18.5 cm pols, ben 42mm duikers gewend en een donkere dial van bv 37mm ga ik denk ik te iel vinden op mijn pols.
Een mooi horloge mag best gezien worden
De eerste kast is wat mij betreft veel mooier (en specifiek voor Grand Seiko), maar al die vlakken maken de staat van de kast ook extra belangrijk als je naar een tweedehands model op zoek bent.
Beide afgebeelde Seiko moeten lekker glimmen
Dus nieuw of nieuwstaat kopen .
Inderdaad de 1e heeft de duurdere Seiko kast en oogt wat 4kanter. De bracelet is ook eeg mooi.
Van de onderste vind ik de indices erg mooi