Laat je Grand Seiko zien XI

Thx! Is het mooiste horloge wat ik heb denk ik :slight_smile:

1 like

Leuk, sportief :+1:

1 like

Lekker Wim!

1 like

Heul gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Toffe tool GS.
Enjoy :partying_face:

1 like

Zou leuk zijn je in team GS te verwelkomen, maar voor jouw collectie en smaak zou ik je eerder met een mooie Spring Drive in de 3-5k categorie zien aan komen bollen hiero :smiley:

2 likes

Zes honderd euro en een beetje, inclusief montage in de boutique.

1 like

Wie heeft deze bij Q ge-NA’t?

Anyway, de mooiste gehouden

Einde van mijn GS periode, lekker verder prutsen in een ander incourant segment :ok_hand::kissing_heart:

25 likes

Errug mooi. Veel plezier ermee.

1 like

In de zoektocht naar een GS tendeer ik nu toch naar de SBGA413, De “Shunbun”. Niet te dik, 40mm kan voor mij nog net, een prachtige kast, heerlijk licht en comfortabel, springdrive en een (dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk) een die gave "cherry-blossum’ plaat.

21 likes

Dat is vrij prijzig, iets om in Japan te scoren? Want de BoR band is wel prachtig.

Daar wordt het niet goedkoper van. Integendeel.

Lijkt me ook zeker leuk! Maar ik moet me daar echt nog verder in oriënteren. Ik vind het nog lastig.

Na een beetje rondkijken op Chrono24 spreekt dit model me bijvoorbeeld wel erg aan. Alleen lijkt 40mm me best groot. SBGH273

Edit: Écht heel mooi!! :star_struck:

20 likes

Tip: eens lekker passen en kijken in de Seiko Boutique in Amsterdam. Daar ligt echt alles en mag ook allemaal gepast zonder gedoe.

Heeft mij geweldig geholpen in mijn GS zoektochtje.

4 likes

@Tmbrszs fieldtrip!!

3 likes

Uhu :heart_eyes:

1 like

Geluksvogel! :slight_smile:

1 like

Pfoe dat is flink aan de prijs maar ergens ook wel logisch voor zo’n mooie GS bracelet. Misschien een optie voor later nadat ik wat meer leren banden heb geprobeerd!

Ik vind de suede van @Tijner ook erg mooi staan.

Ik kreeg in april 2022 al een prijsopgave per email van de Seiko Boutique in Amsterdam van 888 euro voor deze band, dus hij is nog een tikje duurder.

1 like

Ook ik kreeg de prijs van de seiko Boutique in een email, zo’n drie weken geleden.

Blijkbaar vinden ze mij aardiger. Of de yen staat zwak.

2 likes