Laat je Grand Seiko zien XI

Brand new: SLGB005. Helemaal in mijn nopjes.
NA Topic volgt.

65 likes

Gaaf hoor! Knap hoe je dat paars op de foto hebt gekregen, ik kreeg het haast niet voor elkaar toen ik hem mocht bekijken.

Next level GS, wel echt bijzonder!

2 likes

Naargelang hoeveel licht je op de plaat laat vallen, varieert de plaat van zwart naar paars.

1 like

Heel gaaf! :+1:Mooi dat je hebt doorgepakt! Als je dat Grand Seiko virus eenmaal te pakken hebt… :sweat_smile:

1 like

Ojé.

2 likes

Spectaculair :ok_hand:

1 like

Kijk aan! Gelijk spijkers met koppen :heavy_check_mark::+1:
Gefeliciteerd met en veel draagplezier :tada::tada:

1 like

Poh wat een klatser! Van harte!

1 like

Heel mooi! Geniet ervan :beers:

1 like

Erg mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Wow, gefeliciteerd!! Dit is wat mij betreft grail-level Grand Seiko :raised_hands:

Benieuwd naar je NA-topic. :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd. Deze is zo gaaf!
Leuk om er eindelijk eentje hier op het forum te zien. Hopelijk volgen er veel foto’s

2 likes

Woah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:, gefeliciteerd!

1 like

Fantastisch - gefeliciteerd! Kijk uit naar de NA met verdere foto’s

1 like

Aiaiai, heel lekker hoor!! Gefeliciteerd!!

Hoe is de breedte van de lugs tov de grootte van het horloge?

1 like

Zeer, zeer fraai Nick :ok_hand: Gefeliciteerd :+1:

1 like

Relatief breed voor een 37 mm horloge. Geeft een sportievere look maar wellicht niet voor iedereen de ideale verhouding. 20mm is wel een fijne gangbare maat. Er komt t.z.t. ook een leren band op.

1 like

Dit is er een van de evolution 9 serie, die hebben een redelijk brede band, 50% van de kastbreedte, afgerond op een even aantal mm geloof ik.
Bij een 41mm kast doen ze er ook een 22mm band op.

1 like

Ongelooflijk tof! Schitterend :star_struck:

2 likes

Zo zeg. Dat is een hele beste binnenkomer. Met een gewaagde kleur plaat. Ik vind dat paars geweldig. Gefeliciteerd!

2 likes