Laat je Pellikaan zien

Dat is de mijne. Kan hier nog geen verkooptopics aanmaken anders stond ie niet op Marktplaats. Ik vraag ervoor wat hij gekost heeft. Reden? Professioneel begonnen met servicen van horloges en opknappen. Wat nieuw materiaal aangekocht en op de wenslijst staan. En dat kost wat :sweat_smile::see_no_evil:

1 like

Ik zal jullie eerlijk bekennen dat ik dit merk nog niet kende, ik dacht al wat een vreemd topic, wie heeft er nou een pelikaan?

2 likes

Ik hoop voor je dat je iemand zo gek krijgt voor 750.

Deze zijn voor 395 en 450 weggegaan.

4 likes

Prijs is vraagprijs met nieuwe Pellikaan en extra leder band. Je moet ergens beginnen. Bedankt om even prijsvergelijk te doen, wist niet voor hoeveel ze gaan gezien het weinige aanbod.

2 likes

als je in geld met horloges wilt verdienen mag ik toch aannemen dat je genoeg kennis hebt om marktonderzoek te doen op zo’n beetje de enige plek waar die dingen ooit verkocht zijn…

1 like

Ik heb hem zelf eind 2019 gekocht van Jeroen die mijn inziens altijd correct prijst. Had gekeken, maar hier enkel een verkooptopic gevonden van voor dat het horloge werd verdeeld. Mijn excuses dat ik niet verder heb gezocht. Ik ben voornamelijk bezig met het opknappen van oudere merken zoals Cyma en dergelijke alsook gewoon onderhoud aan horloges van kennissen en collega’s. Gezien dit nu wat uit de hand loopt om verder als hobby beschouwd te worden, zal ik het servicen verder zetten als kleine onderneming. Nog altijd in men vrije tijd. Men dagtaak als zelfstandig accountant is meer dan genoeg om geld te verdienen :sweat_smile:.

Maar even on topic, blijf Pellikaan een heel mooi merk vinden :blush:

4 likes

8 likes

W[quote=“Arwin, post:202, topic:86861, full:true”]
Ik zal jullie eerlijk bekennen dat ik dit merk nog niet kende, ik dacht al wat een vreemd topic, wie heeft er nou een pelikaan?
[/quote]

PeLLikaan! Met dubbel L dus.

Genoemd naar maker Hubert Pellikaan
Timmert al jaren aan de weg vanuit Utrecht (Uuuuuuuu!) naast zijn farma werkzaamheden.

4 likes

Vriendelijke man ook! Rechtstreeks een bandje besteld via zijn website en prima communicatie!

2 likes

Yeps, mooie Ickler kast, supermooie wijzerplaat met parelmoereffect, top afgewerkte wijzers en een lekkere ETA gmt automaat erin! Mooi Nederlands, beter nog Utrègs merk ook nog eens.

Je eur. 675, meer dan waard!

1 like

:heart_eyes:

14 likes

Cross post

8 likes

Iemand nog belang bij de supermooie Staib mesh voor op de hfle pellikaan? :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

12 likes

ZOMERKLATSER 2020
Click for details

5 likes

Ok… ik wil de mijne ook op staal.
Al her en der ietwat advies gevonden maar vertel eens duidelijk .

Welke bracelets en of end links zijn nodig voor een mooi stukje staal op de Pellikaan??

1 like

9 likes

Wat een plaatje.:heart_eyes:

6 likes

Ik blijf dol op dit horloge! Zomers design dat het goed doet op rubber maar in de winter ook zeker op leder gezien mag worden.
Utrègs design… helemaal goed!

8 likes