NIEUWS!!
Ooh… ondanks dat dit topic heet “laat um zien”… heb ik niets te laten zien, maar ik heb wel wat GEzien…
Er komt een nieuw model!!
Zoals de meeste weten was ik betrokken bij de HFLE2019… een erg leuk project met een hele leuke en fijne samenwerking. Omdat onze groeps-app nog bestaat worden daar af en toe nog wel enige horloge zaken gedeeld. Ons 2019 team wist dus van het plan van Hubert om een chrono (jaja, !!) te lanceren.
Afgelopen maanden kwamen er dus hersenspinsels, demo’s, kasten, kronen, wijzerplaten etc etc… langs in onze groep. Het horloge is echt Hubert zijn ding, maar ik/ wij vonden het toch leuk om af en toe reactie en input te mogen geven. Kleine dingen waar we even over mochten sparren…., een type wijzer, een extra lijntje of dikker lijntje op de dial, positie van cijfers en letters, een stipje of een driehoekje, allemaal hele kleine dingen waar we dus over mochten “meedenken” met Hubert zelf!
En dan ineens na weer weken stilte vandaag… bam! De app weer tot leven en plaatjes van de nieuwe Pellikaan stonden op mijn scherm. Hij is eindelijk klaar stond erbij . En wat een plaatje is het!
Plaatjes mag en kan ik helaas nog niet delen, sorry, maar ik vind hem erg tof!
7750 uurwerk, 45mm, domed sapphire met AR, gewoon zwart, kenmerkende pellikaan uiterlijk! (En “Dutch Made” op de dial!)
Ik kan nog vertellen dat hij ergens begin december gelanceerd wordt. Als er meer info gedeeld mag worden dan komt dat vast wel.
Leuk om naar uit te kijken dus!
(Excuus voor mijn enthousiasme…)