Laat je SEIKO G. nee, Seiko5 zien!

Super mooi die eerste. Lekker puur en eenvoudig strak

1 like

Ik ook niet, althans niet bij de Seikos en Vostoks. Vaak genoeg voor gestaan, maar dan zag ik ze in het echt en knapte er flink op af.

1 like

Wat mij betreft bijna de perfecte 5; SNKL23 op een jubilee met solide caseback en dubbel gebold saffier. Het enige wat mist is een 4R36.

10 likes

Moderner natuurlijk, maar op zich is er niks mis met de 7S26.

Geen hacking, maar who cares bij -20 tot +40 sec/dag. Koop een quartz horloge. :smiley:

Geen hand winding? Je pakt ze op en ze beginnen te lopen. En laten we niet vergeten dat de oude serie ‘Vijfjes’ nieuw voor $55 verkocht werden. Fantastisch veel waar voor je geld.

(Bovenstaande is slechts een persoonlijke mening)

1 like

Ik vind de 7S26 ook goed genoeg hoor, ik vergeleek hem alleen met de perfecte 5. Nauwkeurigheid boeit me niet zo. Zolang het een minuut per dag is vind ik het over het algemeen prima voor dit soort horloges. Als ik nauwkeurigheid wil pak ik m’n SBGX005 wel. Hele andere koek.

2 likes

heeft ook zijn eigen topic:

Blijft fantastisch!

6 likes

11 likes

Vanmiddag binnengekomen en zojuist het bandje op maat gemaakt.
Prachtig horloge met een mooie zilverkleurige sunburst wijzerplaat.
Dit is overigens model SNXS73K

11 likes

Jammie

1 like

12 likes


Een oudje, 1972 als ik me niet vergis. 6119-7103

10 likes

Het is mijn eerste ‘vintage’, hier op het forum aangeschaft.

1 like


Mijn Seiko5 Sports SRPD63K1 heb ik nog niet gezien in dit topic, heb hem kort geleden via dit forum aangeschaft. Een geweldige aankoop naar mijn mening! Een modelletje uit 2019 met groene wijzerplaat en gouden details.

7 likes

7 likes

7 likes

Creamy fields

6 likes

Heb ‘m weer eens om de pols. Echt een leuk ding voor weinig :sunglasses:

10 likes

8 likes

6 likes

x-post.

3 likes