De kast is inderdaad Rose goud en deze is gelimiteerd tot 1000 stuks.
Dank je wel
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de sharp edge, het enige waar ik mee zit is dat hij misschien qwa dail te veel gelijkenis heeft met mijn ssa421j1 (beide donkerblauw met speciaal relief)
Het presidentiele bandje van de spb463j1 vind ik ook prachtig maar klopt wat je zegt; 2 verschillende stijlen van horloges!
Meh, de kleur blauw hebben ze gemeen maar daar houdt het wel op. Stalen band vs leder doet ook al een hoop. Maar de kleur plaat kan wel verschil maken, los van stijl probeer ik zelf wel wat variatie in wijzerplaat kleur te hebben. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je eventueel verder nog hebt liggen, bij 2 horloges is dat interessanter dan wanneer je er al 14 hebt rondslingeren
Bedankt voor het antwoord.
Ah, dat wist ik niet dat latere modellen het Presage label op de plaat hebben staan. Weer wat geleerd.
Vind onze first batch versie mooier
Zag net het topic van @flieger63, helaas doen de plaatjes het niet maar heb je hem nog? Of misschien wat archief foto’s?
Heb een beetje lopen klooien met een foto app en moet zeggen dat ik de stalen band wel erg mooi vind staan.
Binnenkort maar eens langs de Seiko Boutique om te vragen of ze deze kunnen bestellen en wat zij ervoor vragen.
Heb hem wel al online gezien voor €270 Seiko Presage straps M0PF221J0
Ik weet niet meer wie, of welk model, maar iemand had een groene (enamel?) Presage (dacht ik althans…) die op leer werd geleverd, op staal gezet. Ik weet niet of dat hetzelfde model is al jouw model, maar misschien helpt het wat met de beeldvorming. Ik vond het wel een goed resultaat in elk geval. Het is alleen wat lastig zoeken hiermee
Edit: bingo!
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-presage-spb295j1-kanazawa-urushi-limited-edition/497063
Toch, op de lederen band is de witte ook niet te versmaden!
Heb deze blauwe ook gehad. Het emaille vond ik betoverend. Vooral in macrofotos is de schoonheid van het materiaal goed te zien.
Zeker weten, helemaal mee eens.
Mooi strak gepolijste flank van de titanium (!) kast van m’n SARX055. Foto gemaakt voor de lopende fotochallenge;
Schitterende foto
Hele toffe plaat!!
Inderdaad een prachtige combinatie.
Vandaag mijn eerste bandenwissel gedaan.
Van het begin vond ik de zwarte lederen band vrij hard overkomen, zeker omdat ik vaak in bruin/beige tinten gekleed ben. Deze bruin lederen band leunt aan bij het profiel dat Seiko origineel levert, en past heel mooi bij de wijzerplaat