Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Aangezien de vrouw na een Bulova automaat mijn Presage toch stiekem ook wel mooi vond, had ik gelijk een mooi kerstcadeau.

His and hers…

11 likes

7 likes

3 likes

9 likes

10 likes

8 likes

11 likes

Ik ben niet weg van de Blue moon op milanaise, maar zo op de laatste foto heeft ‘t weer wel wat.

1 like

Is ook een kwestie van smaak he? Heb hem ook op originele gehad, maar val toch steeds terug op de mesh. Voordeel is wel dat de originele nieuw blijft :joy:

14 likes

Eens :+1:

1 like

10 likes

3 likes

:drooling_face:

8 likes

Vandaag de Starlight om de pols!

8 likes

Vers uit Japan…

9 likes

6 likes

De eerste Presage kocht ik op Gran canaria, dat was de cocktail met de witte dial. Ik vond de lijnen op die dial echt heel mooi en daarnaast ook de leren band met de goudkleurige sluiting. Een dag daarvoor had ik al een ander horloge gekocht en je mag maar voor een bepaald bedrag meenemen naar Nederland. Eigenlijk had ik ook de Presage blue moon willen kopen maar durfde dat risico niet aan. Maar komen zou die er.
Toen ik terug was in Nederland dus op zoek gegaan naar de blue moon, bleek dat klokkengek (die destijds nog een bedrijfje had) nog een nieuwe had liggen, dus gelijk besteld. Ik vind beide horloges mooie dress watches, nu dus even de foto’s.

7 likes

Zojuist opgehaald!:grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Hierbij mijn Snowflake Presage :cold_face:

13 likes

5 likes