Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Voor dit soort horloges twijfel ik toch altijd of ik geen fatsoenlijke camera aan moet schaffen ipv mijn simpele smartphonecamera

1 like

Tsja… Ik heb voor deze foto’s ook slechts mijn smartphone gebruikt.

1 like

De foto’s zien er in ieder geval een stuk scherper uit dan die van mij!

1 like

Momenteel nog 2 in de collectie. De blauwe had ik geflipperd en weer teruggekocht.

En de SARX029 met Urushi wijzerplaat en golddust wijzers heb ik eerder ook verkocht. Een mens maakt soms domme fouten. Maar wie weet, komt ‘ ie er ook weer eens.

7 likes


Zowel SARX als Presage

7 likes


Ik moet ook net als @Drebin toegeven dat alles buiten de dial sterk tegenviel.
En 2mm te groot :confused:
Blijft wel een mooi ding :slight_smile:

6 likes

10 likes

Ik vind het een hele toffe lijn met enkele hele fraaie modellen. Niet alles zou bij mijn stijl en wensenlijstje passen overigens maar dat terzijde.

Ik heb deze, en die zie ik niet snel vertrekken, heerlijk horloge en draag hem dan ook best vaak;

En deze heb ik gehad, maar daarvan zat de band me dwars. Een schakel erbij was hij te lang, en zat hij dus te los en een schakel minder zat hij weer te strak…

Eeuwig zonde want ook dat vond ik een leuk horloge. Had ook geen behoefte aan een leren band, voor mij was het de combi van band en plaat die me aantrokken. Was bij deze dus van korte duur…

10 likes

Ja, heb je gewoon gelijk in. Sommige ontwerpbeslissingen zijn dom. En deze was héél dom. Wat is er mis met 3 gaatjes fijnafstelling in een sluiting, of anders 2 halve schakels, die samen net iets groter zijn dan 1 hele.

1 like

Precies, dat :joy:

Wie weet…:wink:

Ik moet deze nog eens hebben. Zucht, als de tijd rijp is. 🥰

2 likes

Vluchtig gelezen over maantje op de seconde wijzer.

Op de 1e foto snapte ik niet wat je bedoelde. Nadeel v n kleine smartphone :laughing:

Maar vermoed dat dit gezien de lengte vd contra zijde expres gedaan is. Nu ik t weet vind ik t n leuk detail om te zien hoe t volle maan wordt. Hoef je op dit klokje slechts een minuutje te wachten ipv n maand :upside_down_face:

1 like

De Presage die ik gekocht had toen ik geen SARB kon vinden:


Inmiddels heb ik wel een SARB033, niet mooier of beter, wel iets verschillend van deze, dus staat deze in het blauwe gedeelte.

1 like

4 likes

Gewoon nog erg aantrekkelijk als ik naar die plaat kijk. Mijn SSA343J1 met alternatieve band.

5 likes

Die bruine boy…:+1:

1 like

Op zich niet een model wat hier nog niet voorbij is gekomen, maar dit is de mijne:

12 likes

Haha, klopt. Samen met de witte lijkt dit wel de meest populaire.

Is hij zó mooi dat je er een traan van moest plengen?
Leuke foto!

1 like

Zoiets ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ging eerst een beetje per ongeluk, een druppel van een tuinplant. Maar met wat manoeuvreren op een betere plek gekregen met dit resultaat.

Dank je wel!
Ik vond het ook wel een leuke.