Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Die rosé gouden vind ik ook heel tof!

1 like

De 33.8mm voor de vriendin, net even unboxed om te sizen.

Vreselijk die pushpins en collars. Seiko mag wel eens schroefjes gebruiken.

4 likes

Dat roept iedereen. Pushpins en collars is het superieure systeem. Je draait geen schroefdraad lam, je schiet niet met een schroevendraaier over je links heen, je verliest geen schroeven omdat je geen loc-tite in huis had bij het verstellen, en je hebt dankbaar kleine gaatjes in je links zitten met P&C. Pins and collars zitten ook nooit vast als je 'm toch moet verstellen, want geen loc-tite nodig…

Ik heb nog nooit een band gehad met pins en collars die uit elkaar flikkerde of niet deed wat hij doen moest. Dat mensen een hekel hebben aan splitpennen is prima, maar laat Seiko in godsnaam geen schroeven gaan doen.

14 likes

Jaa dat is me toch een mooi dingetje :heart_eyes:

Denk dat het hem vooral in het gemak zit. Is wel een hoop gepriegel. Maar eens , vast is vast een geen omkijken meer naar

10 likes

15 likes

Met het juiste tooltje heb ik pin and collar sneller versteld dan met schroeven. Helemaal wanneer je de schroef aan de onderkant tegen moet houden omdat het één lange bus is. GS valt erg mee, al zijn ze klein.

Leuk trouwens, die cocktail-plaat.

Erg mooi.

1 like

Ik ben erg benieuwd hoe de 34mm cocktails dragen. De 40mm is eigenlijk te groot en te lomp. Maar de 34mm is dan weer eigenlijk denk ik een mm of 1-2 te klein. Hoe draagt dat ding in het echt?

Ja dat is ook weer waar.

Ik had er inderdaad laatst een die volgens mij met secondelijm was was gemaakt … dat is niet goed geeindigd :joy:

Thanks!
Ja als je me ooit had verteld dat ik twee dezelfde horloges in bezit zou hebben zou ok hebben gelachen. En zit nu notabene over de blauwe heen te kwijlen (daarnaast mag de espresso martini er ook zijn)

Prachtig de cocktail :cocktail: time !!!

Niet onaardig moet ik bekennen

8 likes

Dit is de 33.8mm

9 likes

Niet op de SARB letten :sweat_smile::joy:

8 likes

Niks mis mee met de Sarb. :+1:

1 like

Het is alleen geen Presage haha

de bandjes staan allemaal goed bij deze drie mooie Seiko’s!

1 like

16 likes

Dankjewel!

Maar wel mooi mod. :rofl:

1 like

Ja zeker, het blijft ook één van mijn favoriete horloges uit de collectie.

5 likes

10 likes