Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Ik vind het een erg mooi horloge en ik meen met een prima uurwerk erin. Ik twijfelde ook om dezelfde sharp te kopen alleen wilde geen lume op de wijzers vandaar mijn keuze voor de sarx057

2 likes

Ik kan dit ontwerp wel waarderen


16 likes

deze heb ik ook, extreem mooi. En ik ben niet teleurgesteld in de kast. Alleen de band heb ik direct vervangen :crazy_face:

ow ja, de kroon vind ik te groot…meer passen op een vlieger horloge.

1 like

Alleen de kroon valt me tegen, die is wel aan de grote kant…….de rest prachtig

15 likes

Ja ik ook wel. Ligt meer in het niet fijn kunnen afstellen van de band. Nah, we gaan het zien

1 like

Balen… .miss is het in de zomer beter,

1 like

16 likes

10 likes

Yes!!! Ik mag vanaf vandaag ook mee doen in dit topic!

16 likes

Deze nieuwe aanwinst mag ik hier ook laten zien. Erg fijn horloge.:ok_hand::slightly_smiling_face:

15 likes

15 likes

Er is volgens mij ook nog een tussenmaat. 39 mm.

Ik dacht o.a. de Irish Coffee…

Op Milanese band.

9 likes

Hier staan er een stel op een rij en behalve de Negronis lijken ze allemaal 40mm+. Eens met @koekoek dat dat eigenlijk een, twee of drie mm kleiner mag.

1 like

Ik heb deze gepast en heeft een diameter van 38,5mm.

Op papier en in theorie zou je zeggen dat dit de perfecte maat is. De hoogte van de kast is echt hetzelfde als die van de 40,5mm kasten. Doordat de hoogte hetzelfde is en niet is aangepast, vond ik dat de hoogte van de 38,5mm kast te hoog was. Het was een beetje als een dikke pukkel op je pols. Als je het horloge fotografeert en van dichtbij bekijkt ziet het er van boven af prima uit, alleen van een afstand vind ik hem ook te klein. De 40,5mm vind ik qua hoogte en diameter beter in verhouding.

Hier nog even een foto van de twee naast elkaar.

Oh…. Deze heb ik ook nog even gepast, maar dat was qua hoogte echt een joekel. Die viel dus gelijk al af.

6 likes

19 likes

Tot nu toe heb ik veel lol met dit horloge. Sinds donderdag heb ik niks anders meer gedragen.

9 likes

3 likes

Nieuw bandje er op van Hirsch! Dit is echt stukken beter dan de stalen band!

10 likes