Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Zeer mooie, lekker clean :wink:

1 like

Pffff schitterend!

1 like

Middagwissel. Combi misschien niet helemáal geslaagd, maar het bandje past wel bij mijn shorts

7 likes

Huh, heb je er twee?

1 like

…met de NA erbij vier…

1 like

Combi misschien helemaal NIET geslaagd…

2 likes

Van eerder vandaag:

20 likes

Nou ja, zolang “misschien” er bij blijft staan valt het nog wel mee.

Erg mooi dat héle lichte blauw. Ik heb 'm ook gehad, maar ik vond 'm uiteindelijk helaas te groot voor me en heb 'm toch maar verkocht (en het 35mm model was weer veel te klein). Niks meer gezien wat er qua wijzerplaat bij in de buurt komt. Tof dat 'ie jou wel goed past!

1 like

( Niks meer gezien wat er qua wijzerplaat bij in de buurt komt )
Ken je de Citizen cocktail versie dan niet ? In titanium kast en armband met saffier glas. :+1:

Verkrijgbaar in blue and black.
CITIZEN SUPER TITANIUM NJ2180-89L

4 likes

Goed bedoeld, maar die is toch dónkerblauw en net zo groot?

Dacht van wel. Maar de materiaalkeuze en glas heeft wel een toegevoegde waarde t.o.v. de Seiko.
Qua formaat zijn ze indentiek rond de 40mm.

Jezus ( :smile:), is lezen nou zo moeilijk? Ik schreef toch dat de maat te groot was en het me juist om het lichtblauw ging? Maar toch bedankt voor de moeite :fist_right:

Vind de Citizen net niet. Het patroon oogt wat minder mooi, de witte datumschijf icm donkere dial, en de uurmarkers zijn ook te dik in verhouding. Komt misschien doordat ik mijn Presage gewend ben.

1 like

Titanium vind ik echt niet passen bij een dresser maar er zijn meer merken die het doen :frowning:

1 like

5 likes

6 likes

15 likes

De oorspronkelijke Seiko band er direct na aanschaf eraf gehaald. Na een tijdlang op zwart leer gedragen, nu een lichtgrijze nubuck erop.

19 likes

Och, hoe mooi!

Prachtige combi dit!

1 like