Binnenkort gaan mijn ouders op snoepreisje naar Japan, en ik had het lumineuze idee ze te vragen even langs een Seiko shop te gaan. Weet iemand waar ik het (eventuele) overzicht van JDM’s en het prijsverschil kan vinden?
Ben benieuwd of ze echt zoveel goedkoper zijn daar!
Schitterend horloge! Heb je 'm net nieuw?
Danku! Nee een jaar en half indertussen .
Ben wel benieuwd, heb jij de correcte verklaring?
Die is er niet, het niet meer dan een gewoonte
Ah ok. Dat komt dan vast insert drumroll omdat Japan aan de andere kant van de wereld ligt dat ze de bandjes andersom monteren badabum.
Mooie
Nice
Mooie presage
Dank je.
Wel jammer dat na paar keer bandjes verwisselen krassen op het glas zitten.
Ik twijfel nog wat ik mee ga doen.
Doe je dat met een waterpomptang dan?
Hoe doeje dat? Is toch saffier?
Nee geen saffier.
Ja hoe doe je dat?
Geen idee hoe het gebeurd is ik vermoed banden wissel maar achteraf zou het ook iets anders geweest kunnen zijn.
Ik baal er wel van @Glenn93
Kan het ook anders dan ?
Ja was hier ook zo, na twee dagen kon ik er niet aan wennen en heb ik hem omgedraaid.
Gelukkig had die van mij quick release af fabriek dus zo gepiept (zonder krassen op het saffier).
Hier helaas geen quick-release maar ik wissel de bandjes altijd vanaf de achterkant en heb een speciaal doekje dat ik er dan eerst nog onder leg, kan het saffier m.i. niet beschadigen
Ahja de sharpedged serie heeft saffier, de andere hardlex denk ik.
Het is een mooi horloge dus ik zou het laten vervangen eerlijk gezegd .
Ja dat is altijd balen he van die onozele krassen maar soms voegt het wel wat karakter en charme toe vind ik.
Hangt ervan af hoe erg het is natuurlijk .
@Abbiflap @Casimir25 het was hardlex in zijn geval. Ik denk dat je bij het bandenwisselen al veel moeite moet doen om je saffier te krassen .