Laat je Seiko Presage zien. Presage only

Aha wat zit er op? De meeste vervangde glaasjes zijn ook saffier toch? Van wat ik zie van mijn pre owned horloges is een domed hardlex wel een krassen vanger op termijn.

Ik heb de ex van Fat-c er zit een AR in, ik denk saffier Fat-c kennende.

Zodat alle kleuren te zien zijn…

12 likes

Heel mooi! Vooral foto 2! Erg benieuwd naar dit horloge.

2 likes

5 likes

Hij is geweldig. In de nazomer nog een terrasje doen bij gelegenheid, dan kunnen we een presage-bonanza hebben. :slight_smile:

2 likes

6 likes

Wat een mooie Presages in dit topic! Stuk voor stuk en kleur voor kleur allemaal prachtig.

Ik heb er niet zo heel lang geleden ook één gekocht, want zo’n horloge moest ik hebben.:heart_eyes:

Soms zijn er horloges die om niet altijd even begrijpelijke redenen (een ander bandje mocht ook niet baten) de doos niet uitkomen.

Hij komt dus snel in het blauwe gedeelte…tenzij iemand me natuurlijk de moeite van een advertentie maken bespaart. .:grinning:

11 likes

Ik heb de bruine versie :smiley:

10 likes

Mijn SPB205J1 is net te koop gezet in het blauwe gedeelte gezet voor de geïnteresseerden!

9 likes

:point_up_2:Mooi hoor!:point_up_2:

Ik kwam net een paar nieuwe GMT modellen uit de Prestige line tegen.
Ik kan ze niet mooi vinden. Alleen de wijzerplaat van de donkerblauwe is wel aardig, maar de kasten met moer-bezel…
Daarnaast zijn het dikkerdjes met 14mm (bij een diameter van 40).
Inside een 6R64 caliber, en als ik het goed begrijp een list van rond de 1.500 eypo!

Ik sla deze over denk ik.

1 like

Voor mij nog steeds de mooiste combinatie met deze band.
:ok_hand:

1 like

Maar de lichtblauwe links ziet er toch wel mooi uit vind ik.
Als die eens op leer gezet zou worden, dan krijg je wel iets aantrekkelijks.
14 mm is dik, maar ook bijna niet te vermijden toch bij een GMT ?

1 like

Fotootje van gister🥰

13 likes

Ik zie dat jij de band ook verwisseld hebt. De originele band hoort meer op de kermis thuis.

9 likes

Denk dat maar weinig mensen die er op laten zitten… afschuwelijk😅

2 likes

Een hele rare keuze van Seiko bij een horloge dat zoveel klasse moet uitstralen, volstrekt onbegrijpelijk.

Het bandje past niet bij het horloge
Het bandje past niet bij de prijsklasse van het horloge
Het lakleer past beter op een goedkoop sm-pakje

1 like

13 likes

Hallo allemaal ik zie veel mooie foto’s in dit topic. Ikzelf heb de Blue Moon besteld en komt van de week binnen. Wat een pracht horloge met die 2 kleurige dial.
Zodra ik hem heb zal ik wat mooiere foto’s plaatsen. Fijne avond allemaal

12 likes

Gefeliciteerd! Top model😌

1 like