Laat je youngtimer zien

Gaaf ding!

1 like

Dankjewel C :pray:

1 like

Tag heuer moondust (972.606) uit 1991/92

10 likes

1990

10 likes

4 likes

1999

4 likes

8 likes

6 likes

Nog een dagje met jeugdsentiment

3 likes

6 likes

2003

3 likes

Speciaal voor @Zoldar :sunglasses:

4 likes

Gaaf apparaat hoor!

1 like

Die Digi-Ana staat wel op mijn netvlies sinds ik hem gisteren zag. Maar deze voldoet! :wink:

1 like

Wat die out-of-this-world TH S/EL?

Ik ben in ieder geval een aardige rabbit hole ingedoken met die Tag-Heuer.

1 like

Dat snap ik, heul vet.

Ik doelde op deze, die ik gisteren ook deelde in Wat had je willen dragen vandaag? deel XII.

Zie ik dat goed, zitten hier dezelfde uurwerken in? De positie van de lcd schermen komen overeen.

1 like

Volgens mij passen deze allemaal in de categorie youngtimers. Overigens zijn ze allemaal te koop, de Casio is al weg maar die vond ik te mooi om niet te delen.

2 likes

TH en WylerVetta gebruikten dezelfde Eta 251.252 (?) uurwerken (high grade, COSC). Tag Heuer maakte daar - net als Breitling met Eta’s deed - een eigen versie van, maar of dat meer was dan alleen de naam erop zou me verbazen. WylerVetta idem dito, dat is ook gewoon een ETA met “WylerVetta Incaflex” erop, ja echt, dat Incaflex zetten ze toen ook op hun Quartz uurwerken. :joy:

WylerVetta quartz is alleen overlooked en dus nog erg betaalbaar. Zeker voor een stuk jeugdsentiment is dat voor mij een bonus. Samen met Sector (ook Eta, maar zonder COSC) en PhilipEsterel (Eta) waren dat naast de betaalbare Breils de horloges waaraan ik mij in Domaso stond te vergapen tijdens mijn zomervakanties tussen 1990-1997. De TH en Breitlings kon ik sowieso niet betalen met mijn krantenwijk en hobby’s zoals surfen en mountainbiken. Daarom droeg ik Casio’s - en die heb ik gelukkig nog.

Breitling had trouwens een eigen uurwerk, B56 (ETA 988.332), correct me if I’m wrong. Ik dacht altijd dat ze ook die dubbele vensters gebruikten, maar ik zal wel abuis zijn.

1 like

1 like