Laat uw Audemars Piguet zien

Heb deze inderdaad een keer gepast in Harrods. Wat een ding zeg, alhoewel ik toch liever de stalen variant zou willen! :money_mouth_face:


Helaas is het een lelijke foto.

6 likes

@PLP is de dag winnaar. De spijker op zijn kop.

Dit maakt jou, @hendrik, wederom de grote verliezer met je onzinnige frut topics. :+1: inconsequentie kunnen ze je in ieder geval niet verwijten.

3 likes

Fraai, en niemand zal vragen "is ie echt " :innocent:

Beetje raar topic dit. :joy:

1 like

Nee joh lijkt maar zo.

1 like

Vind deze geweldig maar buiten mijn budget :hushed:

4 likes

Vooruit dan!

30 likes

16 likes

Gaaf, heeft die een see through back? Zou graag het uurwerk ook eens zien!

Heel tof!

Nee helaas case back is dicht

62 likes

Nieuw?

1 like

Yes
( vintage , maar nieuw voor mij :wink: )

6 likes

Gaaf!
Ik houd helemaal niet van AP. Ik vind eigenlijk alleen dit model mooi. Maar wel meteen heel mooi.

Welke maat is het?

3 likes

Gaaf, gefeliciteerd er mee!

Mooi ook zeg in deze kleurstelling … beter nog, mooier als deze gaat het niet worden.

Nice

36mm !


.

Past prima op mijn +/- 17cm pols
Heel anders dan Rolex. Moeilijk op de foto vast te leggen want door alle hoekjes en kantjes speelt het ontzettend met het licht.
Wel een heel erg fraai exemplaar.

44 likes

I know, deze moet je in een kleine maat hebben, want draagt heel groot. Ik denk dat 36 perfect is.

Gefeliciteerd!

1 like

Thnx !
Ben al een tijdje aan het kijken. De 39mm van @Bauhaus serieus overwogen… En die vind ik heel gaaf. Maar als ik zie hoe deze om mijn pols past. Dan denk ik dat dit de betere (passende) keuze is.

De hoeken en eerste links van de band buigen niet… Dus als het horloge groter wordt ontstaan er heel snel openstaande kieren tussen de pols en het horloge ( zie je al een beetje op foto 2 )
Dat is bij 39mm nog veel meer.

Ga ervan genieten :sunglasses::heart_eyes:

6 likes