Laat uw Audemars Piguet zien

Ik ga in november 2 dagen op uitnodiging naar de fabriek. Ben benieuwd wat je daar allemaal te zien krijgt. Zal de foto’s tzt wel posten.

2 likes

Tof.
Ben benieuwd


.

12 likes

Heel mooi👌
Deze mag van mij vaker gepost worden.

1 like

De 39mm…

20 likes

Ieder zijn smaak en voorkeur…

Andermans Parket is iig niet mijn smaak en voorkeur :wink:

(Okee okee behalve de complicaties in klassieke vorm maar dat is helemaal onhaalbaar)

Een 37mm zou je beter staan. Bij dit horloge wil je meer bracelet zien als je van bovenaf kijkt :sunglasses:

Foto’s vertekenen he?

2 likes

Ga nu niet zo gemakkelijk op die foto’s af. Zoals bekend lijken horloges zo altijd groter.

3 likes

Horloges met geïntegreerde band dragen altijd groter voor mijn gevoel. Vooral als de band zo breed begint.

En daarom zou een 37mm heerlijk zijn, voor mij.

Ben natuurlijk ook gewend om een 36mm Datejust te dragen waarbij ik blij word om een stuk jubilee te zien van bovenaf.

1 like

Ja de band is best breed bij een 39mm bovenaan. Zou voor mijn iniminiepols ook wat groot zijn denk ik.
Nu loopt ie wel heel snel behoorlijk taps af, dus je komt er wel mee weg. Maar mijn 36mm draagt al (absoluut) niet klein. Bij 36mm denk je aan een 1601 DJ, maar dit voelt en oogt toch heel veel groter.

8 likes

Voor mijn gevoel is de verhouding zoals hij bij jou valt ook zoals hij bedoeld is. Perfectie.

1 like


:fire:

12 likes

14 likes

Ooh yeah :heart_eyes:
Lekker hoor z’n minute repeater!

7 likes


Ap jay z
Met diamantjes in de 10
Laatste van 20 geproduceerde
Enigste in de wereld ongedragen

7 likes

Heel enig vind ik hem niet, dacht even dat het de Messi limited is. Volgens mij is er daar ook eentje van. Er zijn er ondertussen best veel.

De Messi Ltd is een gewone royal oak chrono en niet de offshore

1 like

vind hem heel mooi,
vooral dat blauw,

2 likes

Dat begrijp ik, maar zou hem wel dragen om er optimaal van te genieten.

2 likes