(Laatste?) Dao Vostok Amphibia mod [resultaat in post 74]

Weet je, mensen met een ongelofelijke creatieve geest kunnen horloges modden waar ze bij Boctok jaloers op kunnen zijn. Volgens mij ben je iemand met zo’n fantastische creatieve geest. Ik vind hem bijzonder goed geslaagd. En de Boctok’s zijn nu juist de horloges waarmee dit betaalbaar mogelijk is. Niet stoppen en help ons door regelmatig dit forum te verwennen met deze prachtige creaties. Sla deze weer op in mijn favorieten.

3 likes

Je kan altijd terug mocht het toch je ding niet zijn, ik denk dat de andere bezel veel zal doen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dus je weet het nooit.
Succes en ik zie het eindresultaat hier wel :+1:t3:

1 like

Candide, the man without a plan :joy:

Maar improviseren Ide, dat is de ware kunst :wink::+1:

2 likes

Zo! Dankjewel daarvoor, dat waardeer ik :pray:t2:

Goed, we gaan het proberen! Hopelijks sturen ze een nieuwe. Moet wel. En dan het bandje ook nog :roll_eyes: maar ondanks de tegenslagen deze reacties lezen is erg leuk :+1:t2::+1:t2:

1 like

Ik geniet vaak van de Mods die je maakt. Creatief met Vostok. Leuk hoor. En je hoeft ze toch niet lang te dragen? Bedenken/maken/verkopen. Tijd zat nog voor je endgame. Dat zien we hier al genoeg.

1 like

Hier nog wat voorbeelden. Schitterend :+1:

Als je die oranje nog eens verkoopt hou ik me aanbevolen :innocent:

0826ddf893046dcb5202b6bf79c2aac308346e7a_1_500x50007953dbd8dba1f6918b2badcbf35ef7d676336c8_1_500x500c26bbd07006489a0397a5cc4b46aacbb6062b799_1_528x499

5 likes

Pffff, helemaal met je eens. Grote creatieve klasse.

1 like

Ik houd van Vostoks,
Ik houd van Vostok mods,
Maar ik houd meestal niet van de smaak van de meeste vostok modders :grimacing:
Maar gelukkig wordt dit weer een uitzondering zoals wel vaker bij mods van @Dao :ok_hand:
Netjes, ik ben benieuwd :+1:

2 likes

Dat zou op zich wel tof zijn. Twee problemen: ik denk dat dat verkopen met (dik) verlies zou zijn :thinking: en ik ben ergens toch wel gehecht aan (sommige van) de mods die ik maak.

Enerzijds: eerste mod, waarom zou ik verkopen. Anderzijds: draag hem nooit, misschien aan jou verkopen :stuck_out_tongue:

Ik weet het nog niet :thinking:

Dank voor jullie aanmoediging @DirkT en @Dpvh :pray:t2:

2 likes

Snap ik.

1 like

Precies. Vrouwen willen jou en mannen willen jou zijn Han. De leven. :v:t4:

1 like

@anon50762135 en @HanDavinci, kunnen jullie ergens anders gaan spelen? :joy:

image

2 likes

Nope, wij spelen hier. HF is onze zandbak. Groetjes, ook aan die rare gemodificeerde Russen. :kissing_heart:

2 likes

Precies dit.

Ik Ben nu bij mijn schoonfamilie en ik weet niet meer wat voor en achter is. Wat ik wel weet is dat ik gewoon lekker wil doen wat ik zelf wil.

@dao, succes ermee:

4 likes

Ik heb mijn autosleutels al af moeten geven :nail_care:t2:

3 likes

Flauw. Met die Nissan Micra kun je gewoon over het fietspad. Niks aan het handje. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Leuk. Is dat een mod?

1 like

Nee, ze lijkt op mijn vriendin :drooling_face:

2 likes

Die houdt ook van het strand?

3 likes

Gewoon lekker blijven aan Modden :grinning:

1 like