Vind groen helemaal niks…
Blauw is tijdloos en te combineren met veel meer!
Groen een stuk moeilijker…
Nee, bevalt me niet!!
Vind groen helemaal niks…
Blauw is tijdloos en te combineren met veel meer!
Groen een stuk moeilijker…
Nee, bevalt me niet!!
Kermishorloge
het zal er vol mee lopen!
Beide mooi, de blauwe verveelt misschien iets minder snel wat mij betreft. Als ze eentje over hebben, mogen ze het mij altijd aan list aanbieden
Als ik deze om de pols zou hebben, zou ik een complete, prefect matchende garderobe voor er bij aanschaffen.
Dat zekker
Top, ik kreeg net een belletje van Patek of ik interesse heb in deze met groene plaat.
Ik ga er even over denken, maar lijkt me wel gaaf.
Ik heb het net gevraagd aan iemand die ik ken bij de PP boutique in Genève. Niks bekend bij haar over een groene 5711
Fraai!
Haha. Een roze een gele en een licht blauwe. De Tiffany.
“Het is niet genoeg om de mooiste horloges ter wereld te maken. Ik moet er ook voor zorgen dat ze hun waarde behouden, en zeldzaamheid is daarbij een van de sleutels. Voor de klanten die in Patek investeren, is dat belangrijk. "
Deze uitspraak komt nota bene van de directeur van PP en is dus een argument om te stoppen met de productie van de 5711.
Ik vind het zelf een best opmerkelijke uitspraak.
Bron:
Dat stond dus al in het oorspronkelijke interview zoals hierboven beschreven.
Opmerkelijk is het zeker. Aangezien het echte geld in de handel wordt verdiend en de echte klanten van de 5711 van patek hem dus doorverkopen.
Ja maar het “verklapt” dat horloges als investering verkopen, wel degelijk een bewust businessmodel is.
Ja ik ook, blijkbaar raken ze deze aan de straatstenen niet kwijt. Het is ook het dameshorloge natuurlijk. Als volwassen man ga je niet met een groen horloge lopen…
Ai ik heb 3 zoons, wordt een duur geintje zo…
Dealer reageert niet eens op mijn vraag of hij zoiets in stock heeft.Is dit niet de goede aanpak en moet ik persoonlijk langsgaan en zeggen dat ik verzamelaar ben en geen speculant.?
Dat is de juiste aanpak, dan heb je er zo eentje.
Er zijn nog 999.999.999.999 duizend wachtende voor u.
Balen, maar het is niet anders.