Goed zo en niet meer doen he, foei!!
Eehh⦠en heeft niemand zijn dure klokjes in een kluis i.v.m. de verzekering???
Ik heb zelf een zogeheten āvalet trayā op een kastje staan. Bij thuiskomst leg ik daar mijn (zonne)bril, horloge, portemonnee, etc. op. Omdat ik de meeste lelijk vond, heb ik een houten serveerplankje besteld en daar wat rubber pootjes onder geplakt: www.ebay.co.uk/itm/232121905448
Ik heb er zelfs een voor op vakantie gekocht. Zoiets: www.ebay.co.uk/itm/401007432052
Wat liggen er bij iedereen leuke klokjes in de la Die Seiko calculator is ook echt tof
Je bent net een ekster Maar dan gericht op ouwe meuk.
Haha het ziet er mischien uit als ouwe meuk maar zoān calculator watch is nog wel zeker 100-250 euro waard
Just revived from old timesā¦
Oftewel nieuw batterijtje erinā¦
Lag dus in het kastje onder mān magische kleedje, een origineel pareltje van vintage Japanse technologieā¦
Daās geen slecht ideeā¦
Mijn spulletjes liggen altijd midden op de tafel (behalve mān horloges), totdat we gaan etenā¦
Misschien ook eens een eigen mandje gaan claimenā¦
Nice! Die vintage Casioās zijn ook erg leuk.
Ja tochā¦
Ik was hem jaren uit het oog verloren en kwam hem vorige week weer tegen. Gisteravond batterijtje gekocht en voilĆ , ālopenā als een malleā¦
Nu om de pols, vraag ik me meteen weer af waarom mān kleedje eigenlijk vol met andere klokjes moet liggenā¦
Maar ik weet het antwoord hoorā¦
Uit mijn geboortejaar
1977?
zo oud ben ik nu ook weer niet hoor ahaha
1978