Ladies and gentlemen

Je hebt er een dijk van een horloge voor moeten inleveren (met Bentzinger wijzerplaat) maar oh oh oh wat is dit een topper::o!!!

Mario, van harte gefeliciteerd en veel draagplezier in goede gezondheid toegewenst!

Groet,

Bojo

Prachtig, wat een fraai horloge… en wat een mooie foto’s(tu)

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten!

(Is-ie wel waterdicht?)

tjvreeken Schreef:

Prachtig, wat een fraai horloge… en wat een
mooie foto’s(tu)

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten!

(Is-ie wel waterdicht?)

Thanks!

Ja 3ATM volgens de specs, maar dat is me teveel water in de buurt van een horloge als dit, no way dat ik daarmee ga zwemmen of wat dan ook…

Echt een topper deze 5001!!! Van harte gefeliciteerd. :~

En als we het dan over ‘de mooiste aanwinst van 2009’ hebben dan staat dit stukje verfijning toch echt wel een stuk hoger dan (het ook mooie maar onvergelijkbare) ‘geweld’ van de PloProf.

Alleen die rotor al…:}

wat een schitterend gedetaileerde klok :~

Echt een droom horloge maar voor jou realiteit, ik ben er stil van ::o::o
Van harte gefeliciteerd met dit kunstwerk (tu)

mvg, Frans

Prachtig horloge, gefeliciteerd! Als ik toch ooit eens geld genoeg had.
Roelof

Leuk, overal die lensjes op t glas om onder elke hoek de datum te kunnen aflezen, nog nooit eerder gezien :wink:

Wat een mooi horloge…je zou er hebberig van worden.

Salut !

RoB

Wat een waanzinnig mooie aanwinst Mario. Een uurwerk om van te smullen(tu)

Van harte, Mario!

Kennelijk is IWC erop vooruit gegaan; bij mijn Port was wel degelijk wat stof te zien - goed te horen dat dit nu niet meer het geval is!

Groet
Mark

Van harte! Dit is qua kleurstelling het mooiste en qua uitvoering het een na mooiste horloge (de chronograaf…) van IWC!

Prachtig (tu)

De voor en achterkant kunnen concureren om welke zijde nou het fraaist is.

Veel plezier met dit icoon.

Groeten,

Martin

Ik zag net de foto’s van de JLC en de PP en toen dacht ik al: ‘wat een vet mooie horloges!’

Maar nu…

Een van de mooiste horloges ooit! Ik vind deze echt veel mooier dan de chronograaf, omdat de indeling van de chrono met het logo en de datum een beetje rommelig is imo.

Gefeliciteerd met de aanwinst.

een echte eyecatcher, veel plezier ermee.
mvg arie.

Nog wat wristshots gemaakt vanmiddag :smiley: :