lance_explorer

Een spontane PN leidend tot een leuke deal :~

Bedankt voor de prettige communicatie en vlotte afwikkeling :)-D

Heb gisteren een mooie Speedbird 3 van Nanne overgenomen. Had het geld gelijk overgemaakt, en voordat het geld zelfs maar op zijn rekening stond was het horloge al op de post. Heb hem inmiddels al een paar uur om de pols, en ben er erg tevreden mee. Staat is exact zoals beschreven, en het pakketje was professioneel ingepakt.
Een echte aanrader dus (tu)

Nanne, bedankt! :~

Nogmaals een prettige ervaring met lance_explorer :~

Leuk om te zien dat de klokken in vertrouwde kring bij liefhebbers blijven (tu)

Wederom bedankt :)-D

Ook ik heb een goede ervaring met Nanne. Ik nam een Precista van hem over en die kwam snel, goed verpakt en precies in de beschreven staat naar me toe. Graag tot een volgende keer!

Ook ik heb een positieve ervaring met lance-explorer. Een Citizen impulsaankoop werd met een heel ruime korting aangeboden en is zoals beloofd absoluut in nieuwstaat met het plastic nog om het metalen bandje. De deal was gesloten en een half uur later was het geld op zijn rekening en meteen de volgende ochtend werd het pakketje verstuurd en idd de dag daarop keurig verpakt ontvangen. Gewoon alles volgens afspraak en zoals beloofd. Top!

Donderdag een paar bandjes gekocht, die vrijdag al op de deurmat op me lagen te wachten. Helemaal goed dus!

Wederom een prettige ruil met lance_explorer (tu)

Een absolute aanrader in communicatie en afwikkeling.

Bedankt :)-D

prettig contact en vol vertrouwen met hem kunnen handelen!

dank!

Leuk, enthousiast en geïnteresseerd contact, vlotte betaling, helemaal (tu)
Wie weet tot een volgende keer :wink:

Groet, Matthijs

Same here!

Goed en prettig contact.

Goede omschrijving horloge (qua staat…geen overdrijving).

Groeten

Ook ik mocht van Nanne een mooi Seiko klokje overnemen.
Dat ging via een goede communicatie en nette en vlotte afhandeling.
Nogmaals bedankt,Koos

lance_explorer is een erg nette verkoper.

We hebben correcte prijsafspraken kunnen maken.
Mail en PB verliepen erg vlot.

Erg vriendelijk, heeft foto’s verstuurd van het pakket as sent, nog extra foto’s van de horloge als wristshots,…

Erg betrouwbaar naar gestorte geld en verzekerde verzending.

Horloge was in een nagenoeg perfecte staat, zoals gecorrespondeerd.

Ik was een tevreden koper van mijn Squale 1521.

lance_explorer

Een eerlijke verkoper met goed omschreven horloge in perfecte staat.
Goede verzorging m.b.t. afhandeling en snelle verzending.
Betrouw adres om te kopen.

Mvg Ton (aurodure)

Tissot zoals omschreven.
Goed verpakt en snel verstuurd.

Casio verkocht aan Nanne.

Prettig zaken gedaan, kortom aanrader!

Onlangs een G-shock gekocht bij Lance_explorer: snelle zending, goed verpakt en horloge was precies zoals beschreven. (tu)

Gr, Erik

Nav het door mij gevraagde bandje in het ‘gezocht topic’ kreeg ik al snel een bericht dat hij de zijne wel wilde verkopen.

Eerlijke vraagprijs, mooie staat en super snelle verzending.

Dank! (tu)

Jillis

Van Nanne een Tissot overgenomen. Goede communicatie, supersnelle verzending en goed verpakt. Zéér net horloge zoals beloofd! Bedankt Nanne!!!
(tu)

Prettige communicatie, vlot verzonden en goed ingepakt!

Ook bij Nanne gekocht. Snelle en vlotte communicatie, het goed ingepakte horloge ging meteen op de post na ontvangst betaling, en klopte bij aankomst helemaal met de beschrijving. Top!
Nog bedankt.