lance_explorer

1 like

Hier ook goede ervaring met @lance_explorer
Horloge van hem gekocht. Zoals beschreven in nieuwstaat. Zeer professioneel verpakt.

Top!

1 like

Leuke Seiko deal gedaan met Nanne, vlot en zoals beschreven! Aanrader :slight_smile:

1 like

Vandaag een bandje ontvangen, overgenomen van @lance_explorer. Heel prettig zaken doen zo. Vriendelijke en snelle communicatie.

1 like

Uitstekende ervaring met Nanne, aanrader!

1 like

Goede ervaring met Nanne, aanrader :+1:

1 like

Bandje verkocht aan Nanne. Zoals altijd gezellig contact en een leuke vlotte deal. :+1:

1 like

Tag Heuer gekocht van Nanne, wat ben ik er blij mee. Super mooi. Bedankt!! @Lance_explorer

1 like

Nanne, @lance_explorer is een aanrader. Aardige kerel, netjes, snel en eerlijk in communicatie. Prima zaken gedaan.

1 like

Deal met @lance_explorer gedaan en dat was een uitstekende en realistische ervaring.
Dank je wel Nanne en anytime again! :+1:

1 like

Mooie duiker overgenomen van Nanne. Alles verliep vlot en door een leuk verzonden extraatje kwam er nog een avondje film bij :wink: Thanks @Lance_explorer

1 like

G-Shock overgenomen van @lance_explorer en dat ging snel en soepel. Horloge in toestaat!:+1:
Nanne bedankt

1 like

Ik heb zonet een Grand Seiko verkocht aan Nanne. Hij was geĆÆnteresseerd en we hadden snel een mooie deal. De betaling ging al even vlot en de communicatie was fijn!

Bedankt voor de overname @lance_explorer !

1 like

Zeer aangename en snelle deal gesloten met @lance_explorer
Duidelijke communicatie en supersnel afgerond.
Echte aanrader!
Hartelijk bedankt en tot de volgende Nanne!

1 like

Tegen mijn voorkeur in toch eens een keer een quartz overgenomen: van Nanne (@lance_explorer). Snelle en fijne communicatie, horloge volledig conform beschrijving, vlotte verzending en ook een heel alerte reactie op een typfout in mijn verzendinformatie :upside_down_face:. Dankjewel Nanne, en graag een volgende keer weer.

1 like

:star_struck: :star_struck:Whaaaa, onwijs snelle deal gemaakt met Nanne :dash:
Mooie G Shock overgenomen.
Perfect verpakt :+1:t2:
Super snelle en toffe communicatie :+1:t2:
Echt mega snelle verzending :+1:t2: (Zondags deal gemaakt. maandag al om de pols !! :crazy_face:)

Onwijs bedankt, Nanne @lance_explorer
:pray:t2: :pray:t2: :pray:t2:

1 like

SPB151 Overgenomen van Nanne :+1: Net zo mooi als beschreven, blij meeā€¦ Bedankt Nanne!

Ron

1 like

Bandje overgenomen van Nanne. Fijne communicatie en snelle verzending. Top!:+1:

1 like

Met Nanne een combi deal gemaakt voor een Oris stalen band en een tropic band. Prijs overeengekomen en er werd direct betaald. Prettige communicatie en een bericht bij ontvangst. Prima ervaring!

1 like

Horloge verkocht aan @lance_explorer

Would recommend.

1 like