Lanco waard om revisie te geven?

Eric Antrop in Gent centrum gaat dat met plezier doen, en is heel redelijk qua prijzen.

4 likes

Ok bedankt voor de info die Eric staat ook op die kaart zeker?

1 like

Geen idee, ik ging bij hem omdat hij vlakbij mijn deur was en vijftig jaar ervaring heeft. Krijgt alles weer aan de praat en draait nog bijna dagelijks onderdelen. Veel van hem geleerd gewoon door er mee te praten. :smile:

https://www.klokkenmakergent.be

4 likes

Ja dat is hem die staat ook op die kaart ik had hem reeds gevonden en goede reviews over gelezen ik zal daar eens contact met opnemen, in ieder geval nogmaals bedankt :+1:

2 likes

Wat ik wilde zeggen is dat er op de bekende kaart met horlogemakers geen Vlamingen staan helaas. In Vlaanderen moeten toch minstens net zoveel goede horlogemakers zitten.
Ik zie wel vaker dat Vlaamse HF leden om die reden moeite hebben met het vinden van een goed adres voor een servicebeurt.

3 likes

Edit: ik zie dat er enkele op staan maar het zouden er toch veel meer moeten zijn.

Ze moeten een review op hf hebben.

Onze zuiderburen lijken minder aanwezig op hf.NL.

2 likes

Wuk?

Ik woon op de grens bij Vlaanderen en men mag me benaderen…

3 likes

Als Vlaming kan ik van ganser harte @Serge2 aanraden, zit zelfs minder ver dan Terneuzen NL binnen (als je binnendoor rijdt langs Sas, wat ik kan aanbevelen).

3 likes

Even een vraagje de foto’s van het Lanco horloge die ik hier gepost heb staan gewoon te grabbel op internet? Hoe kan dat :flushed:

Omdat dit een openbaar forum is?

Ha ok geen potten aan gebroken maar ik vind het wel straf.

Mooi klokje zeker restaureren

1 like

Bedankt ik heb al afgesproken met Serge2 om het na te kijken :wink:

3 likes