Las Vegas tips?

9mm is inderdaad zo’n beetje een standaard geworden. Voor precisie op kaart, vind ik 6mm nog altijd prettig.

Ik mocht een keer onder strenge begeleiding die Desert .44 afschieten
op de 25 meter, steeds met maar 1 patroon in de kamer.
Negen stuks, op een paar na zaten ze allemaal in de kaart.
Men was zeer te spreken maar ik vind het niet iets om mee door te gaan.

1 like

video van afgelopen zomer met de .50AE …

Zal het effies on topic brengen😀 Seiko store in de outlet vrijwel altijd 50% op gehele prijs als je 2 klokjes neemt (de vrouw een pulsar cadeau gedaan en daardoor geld bespaard op mijn toenmalige klokje).

Algemene tips;
Huur er geen auto als je alleen in Vegas bent.
Mocht je vervoer willen buskaartjes voor de strip en outlets iets van 5 dollar voor een dag.

Mocht je naar een stripclub willen, zoek tel nummer op internet en bel ze. Je wordt dan bij een hotel op de strip opgehaald en gratis naar de club gebracht per limousine en betaald geen entree. Scheelt hè een taxi heen en 20-30 dollar entree ( heb ik van horen zeggen natuurlijk).

Achter in de mall van caesars zit de cheescake factury. Voor een hele redelijke prijs goed eten en een enorme kaart (hou je geld over voor klokjes😀)

Vergeet mc donalds en BK. In nevada/cali kun je beter naar in 'n out burger! Of eventueel Johnny rocket.

Outback steakhouse is vwb prijs kwaliteit een prima plek.

Voor echt goede steak of kreeft : palms restaurant in caesars… Wel effies flink pinnen/winnen van te voren.

Op een aantal punten koop je bij verkooppunten van tickets4less kaarten voor shows op de dag zelf voor 50% en ze hebben vrijwel iedere show nog tickets buiten het hoogseizoen! Een show bezoeken is wel echt een aanrader!

2 likes

Ben ik eerder dit jaar geweest en viel mij erg tegen.

De prijzen zijn ook stevig.

Je kunt ook een heerlijke burger eten bij Gordon Ramsay’s Burgr.

Goed gegeten daar en prijs is redelijk.

Klopt, dat heb ik ook gehoord.
Maar het is wel leuk om een keertje te zien.

1 like

is ook zo hoor, als je een keer kan kijken een dag of 2 a 3 gewoon doen.

Ik vergat Smith & Wesson Model 29 er voor te zetten.

Huur juist wel een auto! Las Vegas biedt veel meer dan alleen de strip. Ga naar de Red Rocks voor de afwisseling, bijvoorbeeld. Vooraf boeken en zeker de moeite waard: Het Neon-museum.

1 like

Juist :+1:t2:

Oké

daarom zei ik ook huur geen auto als je ALLEEN IN VEGAS bent…
Ik zou ook naar grand canyon tijden als ik bij Vegas was,of naar een willekeurig ander nationaal park.

Ik begrijp dat je er voor je werk heen gaat. Zelf zou ik er nooit heen gaan. Ben nogal een gokkert. Behalve gokken en wijven is er geen ene zak te doen, dus wegblijven voor mij.

1 like

Bestel van het “secret menu” een 4x4 en animal-style fries bij In&Out burger. Succes… Ter compensatie zit er net ten zuiden van de strip een Whole Food Market. Kun je je vitamines weer aanvullen. Daar zit het Shelby-museum trouwens vlakbij. Gratis rondleidingen en zicht op de werkplaats.