Maar de herfst daarentegen… Alles komt wel goed…
Groetjes,
Chris.
Maar de herfst daarentegen… Alles komt wel goed…
Groetjes,
Chris.
Dat is een leuke link. Ik ben alleen echt op zoek naar die retro leds. Die mooie rode lichtjes. Geweldig. Vintage is overigens zeer prijzig dus ik heb mijn oog al laten vallen op een Fossil.
Overigens heb ik in mijn jeugd veel digis gehad. O.a. deze twee. Heerlijk om de tijd te doden in de klas.
Ja, mooi zijn ze. Ik heb deze;
Die Pulsar is mooi zeg. Maar die zijn niet goekoop meer.
Ik vind deze erg gaaf. Heeft iemand deze toevallig en ervaringen?
http://www.led-watch.com/euspace.htm
Ik heb er een LED (een ander model) gekocht voor mijn vrouw, de levering was snel en het horloge prima in orde.
volgens mij heb ik op de rommel markt een horloge gekocht wat jij bedoelt rode cijfers overdag niet te lezen maar niet een zwarte maar juist een chrome kast.
verder kan ik geen merk ontdekken.
ER staat wel op de kast water risistant,stainles steel,op.
Bovendien denk ik dat het geen l.e.d ofl.c.d horloge is maar een andere techniek.
Het is wel een kwarts horloge .vr gr niels
va de week nog ledehorloge verkocht aan forummember, zin idd wel grappige horloges en relatief zeldzaam aangezien de ledjes vaak doorbranden…
Aan mij heeft Gekkehuus zn led verkocht.
En dat vanwege een 70-er jaren feest.
Ik wil in stijl
Dusss. PLateauzolen, WIJDE pijpen, fout shirt, foute zonnebril en…LED-horloge (da’s dan weer niet-fout :))
Dank gekkehuus
Ja, zo’n texas heb ik ook gehad, ik vond het plaatje niet mooi maar het was een betaalbaare led watch en dat was cool (toen). Batterijen vreters, dat wel.
Later heb ik een merkloos stalen led watch gekocht. Geen idee waar ze gebleven zijn.
Oh zeker wel
Ahhhh oud topic
Duurde even voor ik hem weer had idd.
Zo je zal wel een kistje batterijen hebben. Ze vraten vroeger stroom. Gave collectie.hoor.
Klopt, batterij gaat maand of drie mee, maar de meesten hebben nog wat werk nodig, ben net klaar met alle oude batterijen eruit en checken op oxidatie…nu de rest nog en ik heb ook nog virus van andere vintage opgelopen hier