LeenV

Windhund Schreef:

Vlekkeloze transactie gedaan met Leen.

Aanrader!

Kan ik me volledig bij aansluiten! :~

1 like

Ik kan een soepel verlopen transactie met Leen melden.

(tu)

1 like

Klokje gekocht van Leen; arriveerde in prima staat. Snelle verzending en goede communicatie. Aanrader.

1 like

Gisteren een mooie Bambino van Leen ontvangen. Top communicatie en snelle verzending. Horloge zoals beschreven perfect. (tu)

1 like

Horloge verkocht aan leen. Prettige communicatie gehad voor het inplannen van een persoonlijke overdracht. Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik uiteindelijk niet afspreken. Leen ging hier heel flexibel mee om, waarvoor nogmaals bedankt!

Oftewel, zeker een aanrader. Goede communicatie, snelle betaling, helemaal top.

1 like

Pollensā€¦ je hebt bij LeenV je horloge nog sneller in huis
dan dat je zā€™n Forum nick kunt typen,
Mooi klokkie overgenomen, netjes verpakt,
kortom prima zaken gedaan met Leen.

( hoop maar dat ie er zelf geen spijt van krijgt )

1 like

Het is prettig zaken doen met LeenV, prima en vriendelijke communicatie, zending goed verpakt, graag tot nog eens! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Leen , goede communicatie en een man van zijn woord !

1 like

seiko ontvangen, correcte prijs en service !!

1 like

Oude :smiley: Seiko gekocht van @LeenV , prima communicatie, vlot verzonden en goed verpakt. bedankt Leen! :thumbsup:

1 like

Aantal bandjes voor schappelijke prijs gekocht van Leen. Goed verpakt en snel verstuurd; aanrader!

1 like

Horloge van Leen over genomen. Prettige communicatie, vlot verstuurd en netjes verpakt.
Zoals het hoort!

2 likes

Leuke deal gedaan met @LeenV. Heb een vintage Seiko van hem overgenomen. Advertentie en horloge kwamen goed overeen en de communicatie was snel, duidelijk, vriendelijk en volledig. Hij was erg inschikkelijk voor snelle overdracht face-to-face. En ook heel vriendelijk in persoon. Kan hem van harte aanbevelen!

1 like

Ook zeer goede ervaring met LeenV, vandaag een Casiotron ontvangen van hem goed verpakt dus een goed adres voor de volgende keer :ok_hand:

1 like

Recent een leuke knutselprojectje van Leen overgenomen voor een zacht prijsje. Prima communicatie, super snelle verzending in een goede verpakking. Prima ervaring!

@LeenV bedankt!

1 like

Net een casio binnen van Leen, alles zoal beschreven , superkerel om zaken mee te doen!:+1:

1 like

Mooie Seiko King Quartz overgenomen van @LeenV. Vlotte transactie, perfecte levering. Thx!

1 like

Komt zelden voor dat ik zo blij bent met een pakketje ontvangen!
Wat een leuke horloge en vooral top service!
Bedankt Leenv ā€¦

1 like

@LeenV! Bedankt voor de snelle communicatie en je reactie op mijn gezicht topic! De Subdelta Quattro nummer 1/50 is mooier dan ik had verwacht! Erg blij mee.

2 likes

Timex Q verkocht aan @LeenV , super snelle betaling en prettige communicatie.
Veel plezier er van !

1 like