Leer op een Oris Aquis: wat vinden we er van?

Vind het prima kunnen!

Sowieso gecharmeerd van de Aquis. Sterker nog, twijfel er aan om wellicht mijn LLD no date ervoor het veld te laten ruimen.

Doe mij die gele maar, echt super!

Zwarte combo is zeer mooi, maar kroko is echt not done op een duiker !

Ik weet dat een krokodil veel tijd in het water doorbrengt. Maar die krokoband aan een duikerā€¦ YUK! :scream: Dat ziet er werkelijk niet uit!
Die eerste foto kan misschien nog. Beetje ā€˜fieldachtigeā€™ look. Maar ik heb een sterke voorkeur voor staal of leer aan de Aquis. Maar ja, daā€™s mijn bescheiden mening, he!

Rubber bedoel je denk ik?

Is maar wat je zelf leuk vindt en wat je ermee doet he. Als je er echt mee het water in wil is het een no go, zie je niet zo telkens van band verwisselen. Maar ja hoeveel duikers zien ook echt water !

Oei, ja zie je! Helemaal gelijk! Ik was ook zo van slag van die enge lederen band aan die Aquis. Maar voel me al weer ietsje beter. Dank je! :grinning:

1 like

Ik zou die onderste band wel willen hebben voor mijn Meistertaucher.

Wat jij zelf mooi vindt. Ik zou wel voor een grijze/zwarte band gaan. Staat net even wat stoerder.
En natuurlijk voor roggenleer/haaienleer, dan blijf je in het zelfde thema.

Ik schrok alā€¦ Niet meer doen hoor!

1 like

Nope !!!

Zelfs met de mooiste banden vind ik het eigenlijk ā€˜gewrongenā€™.
Zou hem gewoon op staal dragen.

Ik ben juist opzoek naar Croco op mijn Oris Aquis Date. En dan de vraag wat de juiste vlindersluiting is, waarschijnlijk die van de rubberband. Wat vinden jullie van iets als:

Als ik eerlijk ben. Ik vind leer op een Aquis geen gezicht. En croco al helemaal niet.
Ik vind het horloge te groot/sportief voor leer, en dus al helemaal voor croco.

Maar ieder zijn ding natuurlijk :wink:

3 likes

Lekker op kinky rubber!

1 like

Voor mij zou enkel dit in aanmerking komen als alternatief.

1 like

Ook heel gaaf inderdaad! Waar kan ik dat vinden?

1 like

Geen idee, plaatje uit de topics die ik voor je had gepost. Wellicht alsnog even doornemen? Misschien staat er meer in dat je mooi vind.

Is een GasGasBones.

1 like

Als t leder moet zijn, altijd deze, maar helaas alleen door Oris gemaakt voor t nieuwe model:

Die gaat misschien nog enigszins. Maar een Aquis op leder :thinking: hmm. Voor t oude model ā€¦ nee. Ik heb verschillende lederen banden voor de oude Aquis gehad, maar dat is een No go. Vind ze nooit mooi aansluiten op de kast.