Lekker eigenwijs ;)

Laat de zomer maar komen!(tu) Ik hoop hem op de Rikketik IRL te kunnen bewonderen.

malus65 Schreef:

Laat de zomer maar komen!(tu) Ik hoop hem op de
Rikketik IRL te kunnen bewonderen.

absoluut, komt goed (tu)

Mooier dan menig bling bling Rolex.
Gave klok dit.
Veel plezier ermee.

Inderdaad lekker eigenwijs, en daardoor ook hardstikke leuk(tu)

Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Ik weet niet of ik dit gedaan zou hebben.

Ik heb begrepen dat een gewaardeerd forumlid hem iig heeft goedgekeurd… volgens mij onder het genot van taart!! Hmmmmmmm, ik wil hem ook wel even keuren. :wink:

Bidle Schreef:

Ik heb begrepen dat een gewaardeerd forumlid hem
iig heeft goedgekeurd… volgens mij onder het
genot van taart!! Hmmmmmmm, ik wil hem ook wel
even keuren. :wink:

:slight_smile: Anders ik wel!!!

mag hoor, en op de rikketik hebben ze ook appeltaart :smiley:

Heb Edwin’s nieuwe aanwinst gisteravond mogen “keuren” :wink:
De witte plaat geeft hetzelfde mooie effect als emaille, de indexen zijn oker van kleur en combineren erg mooi met het oranje van de tekst milgauss op de wijzerplaat en de secondewijzer.
De glimmende delen van het staal vallen minder op dan ik aanvankelijk had gedacht. Misschien komt het door de combinatie met de lichte wijzerplaat. Toen ik onlangs Roel’s groene versie bekeek, viel het meer op. Ik denk dat het grotere contrast met de donkere wijzerplaat daar debet aan is.
Wat mij ook opviel was dat de band mooi is afgewerkt. De scherpe randjes waren keurig afgerond.
De band is ook '“zwaarder” dan de band van de SND. Ik zou ermee kunnen leven maar voor mij hoeft dat niet zozeer; als de band het horloge maar om mijn pols houdt.
De nieuwe sluiting is wel slim bedacht. Door een handigheidje kun je de band in een handomdraai zonder een tooltje iets verlengen of korter maken.
Er zijn van die momenten op de dag dat je pols net even wat dikker/dunner is. Door dit handigheidje kun je de band toch mooi laten aansluiten.
Ik kan Edwin’s move naar de Milgauss helemaal begrijpen.
Sterker nog, als iemand mij dit ruil-aanbod had gedaan, had ik dezelfde keus gemaakt.

(tu) (tu) (tu)